Usługa płatności odroczonych BLIK Płacę Później została z sukcesem wprowadzona w Millennium Banku i VeloBanku.

Opcja krótkoterminowego finansowania w formule „kup teraz, zapłać później” umożliwia użytkownikom jeszcze łatwiejsze zakupy online. Płatności odroczone to kolejna przydatna funkcja, która poszerza bogate portfolio marki i ulepsza doświadczenia zakupowe w kanale e-commerce. Nowa metoda płatności jest obecnie obsługiwana przez Przelewy24, Cashbill, Tpay, imoje oraz Autopay.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Ponad 0,5 mld transakcji BLIKIEM i 16,3 mln aktywnych użytkowników w 1Q 2024 r.
Polski Standard Płatności poszerza dostępność usługi, zarówno po stronie wydawców – banków, ale także istotnego segmentu umożliwiającego użytkownikom skorzystanie z usługi w sklepach online, czyli agentów rozliczeniowych.
Z nowej metody płatności mogą skorzystać klienci Banku Millennium oraz VeloBanku, płacąc w ten sposób w sklepach internetowych obsługiwanych przez jednych z największych integratorów płatności: Przelewy24, Cashbill, Tpay, imoje oraz Autopay. BLIK wspólnie z partnerami planuje sukcesywnie rozwijać tę usługę, aby wkrótce była ona powszechnie dostępna w e-commerce, ale również mogli z niej skorzystać pozostali klienci bankowości mobilnej w innych bankach.
Aktualnie BLIK Płacę Później dzięki obecności u najpopularniejszych agentów rozliczeniowych jest dostępny w tysiącach sklepów internetowych, takich jak np. morele.net, eurofirany.pl, e-melissa.pl, urbancity.pl czy czytam.pl.
Rynek płatności odroczonych w Polsce dynamicznie się rozwija i coraz więcej osób jest zainteresowanych zakupem produktów bez zamrażania swoich środków. Jak pokazują wyniki badania zrealizowanego w 2023 roku przez firmę doradczą Kearney, już 64 proc. polskich konsumentów zadeklarowało, że skorzystało z możliwości, jakie niesie za sobą ta opcja. Nowa usługa BLIK Płacę Później jest uzupełnieniem wszechstronności naszej oferty i odpowiedzią na obecne trendy zakupowe. Liczba sklepów, w których można skorzystać z tej metody płatności, stale się powiększa, a my aktywnie współpracujemy z kolejnymi bankami i integratorami, aby udostępnić ten produkt jak największej liczbie użytkowników. Zapraszamy do kontaktu wszystkich uczestników rynku, którzy chcą zaimplementować BLIK Płacę Później.
– podkreśla Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA
Jak działa usługa BLIK Płacę Później?
BLIK Płacę Później umożliwia zakup produktu bez konieczności natychmiastowej zapłaty, co pozwala na elastyczne zarządzanie swoim budżetem. Proces transakcji jest prosty, szybki i bezpieczny, a do jego realizacji potrzeba jedynie 6-cyfrowego kodu BLIK. W części sklepów, aby wybrać tę metodę płatności należy przejść na stronę bramki płatniczej i tam wybrać stosowną opcję.
- Dodaj produkt do koszyka
- Wybierz BLIK Płacę Później jako metodę płatności*
- Wpisz kod BLIK i przejdź do aktywacji usługi w aplikacji banku
- Dokończ transakcję i ciesz się 30 dniami na spłatę!
- Przy kolejnych zakupach płacisz tak jak zawsze za pomocą kodu BLIK
* płacąc w sklepie, wybierz BLIK Płacę Później – jeśli nie widzisz logo usługi BLIK Płacę Później wśród metod płatności, sprawdź na panelu płatniczym
Limit kredytowania jest przyznawany indywidualnie i może wynieść nawet 4 tys. złotych, co obecnie stanowi jedną z najwyższych dostępnych kwot na rynku.

Co ważne, spłata zobowiązania w wyznaczonym terminie (do 30 dni) jest całkowicie bezpłatna, a wszelkimi zmianami można zarządzać bezpośrednio w aplikacji banku.
Więcej o usłudze przeczytasz na oficjalnej stronie internetowej usługi: blik.com/place-pozniej.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Polski Standard Płatności (BLIK)