DPD Polska startuje z nową kampanią promocyjną usług logistycznych OOH (Out-Of-Home), która skierowana jest przede wszystkim do młodego pokolenia Zetek.
Działania prowadzone w oparciu o nowy język i warstwę wizualną wystartowały online 14 maja 2024 roku. Sieć DPD Pickup oferuje klientom szereg korzyści, zarówno w zakresie dostępności usług kurierskich, jak i konkurencyjności oferty oraz bardziej zrównoważonych doręczeń flotą niskoemisyjną, czyli samochodami elektrycznymi i rowerami cargo. Chcąc dotrzeć do odbiorców, szczególnie tych z młodszego pokolenia, którzy regularnie kupują i sprzedają online (segment C2C) firma zdecydowała się na przygotowanie dedykowanej kampanii promocyjnej.
➔ CZYTAJ TEż: Co możesz zyskać wdrażając InPost Pay w swoim e-sklepie?
Kampania realizowana jest głównie w kanałach online. Celem działań jest podkreślenie wygody, jaką oferuje sieć DPD Pickup, oraz jej dostępności, która wynika z bliskości punktów nadań i odbiorów przesyłek. Wszystkie te wątki przekazywane są w prosty, przystępny i humorystyczny sposób – tak, aby trafiły do młodych pokoleń ale nie tylko.
Oś kampanii stanowi 30 sekundowy klip wideo, który w lekki i przystępny sposób ujmuje temat usług logistycznych – nadań i dostaw poza domem (OOH). Główny spot uzupełniany jest przez cztery 15-sekundowe skróty i rozszerzenia mające na celu zwrócenie uwagi na najważniejsze wyróżniki usług DPD Polska.
Za przygotowanie scenariuszy i produkcję filmową odpowiada kreatywny dom prodykcyjny KeyStory.
Sieć DPD Pickup to ponad 27 000 punktów nadań i odbiorów przesyłek, rozmieszczonych w całej Polsce, w tym 7 tys. automatów paczkowych. Sprawną nawigację w tym ekosystemie zapewnia aplikacja DPD Mobile, tworząca środowisko zakupowo-logistyczne dla współczesnych klientów.
Działania promocyjne potrwają do końca czerwca. Za przygotowanie treści promocyjnych odpowiada agencja KeyStory, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Business Factory.
Aplikację mobilną DPD Mobile pobierzesz ze sklepów App Store i Google Play:
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: DPD Polska