Bohaterami programu są członkowie rodziny Kretzów, którzy pomagają klientom w kupnie i sprzedaży luksusowych nieruchomości we Francji i innych krajach.

Program L’Agence: Luksusowe nieruchomości (tyt. oryg. L’Agence, ang. The Parisian Agency: Exclusive Properties) w serwisie Netflix – to serial dokumentalny w stylu reality show, w którym rodzina Kretzów prowadzi agencję nieruchomości w swoim ogromnym domu w Paryżu i sprzedaje luksusowe nieruchomości zamożnym klientom. W nowej serii Netflixa Kretzowie pokazują nieruchomości nie tylko w Paryżu i okolicach, ale także w innych niesamowitych miejscach w Europie.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Drugi sezon programu „Podwórka do poprawki” w całości na VOD
Współzałożyciele Olivier i Sandrine Kretz zatrudniły do agencji swoich trzech dorosłych synów – 31-letniego Martina, 29-letniego Valentina i 25-letniego Louisa. Czwarty syn, 16-letni Raphael, jeszcze chodzi do szkoły, ale żartuje, że w rodzinie tyle mówi się o nieruchomościach, że mógłby dołączyć do agencji i od razu być na bieżąco.
Jedna z klientek – Lisa, jest dyrektorką generalną własnej firmy produkującej bieliznę. Kiedy Sandrine się z nią spotyka, Lisa precyzuje, że chce jednocześnie znaleźć nowy dom i przestrzeń biurową. Woli starsze domy ze względu na ich urok. Jej budżet? Zaledwie 8 milionów euro. Kiedy Valentin pokazuje jej nowoczesny dom, do którego można dopłynąć łodzią po Sekwanie, podobają jej się jego luksusowe akcenty (wysuwany basen!), ale nie znosi, jak jest zimno. XIX-wieczna rezydencja bardziej pasuje, pomimo „męskiej” głównej łazienki – ale ona nadal musi znaleźć biuro…
Choć apartamenty i domy, które sprzedają w Paryżu, są niezwykłe, Olivier i jego synowie jadą 50 km za miasto, aby zwiedzić zamek, którego wnętrze zostało przeprojektowane dzięki jego właścicielowi, słynnemu projektantowi. Jest to duże ogłoszenie, które pojawia się tylko co kilka lat, a Martin i Olivier nie mogą się doczekać, aby się tam znaleźć – i związać się z ogromną potencjalną prowizją.
L’Agence: Luksusowe nieruchomości zapewni ciepłą atmosferę każdemu, kto kocha reality show dotyczące nieruchomości, takie jak Selling Sunset lub Bravo’s Million Dollar Listing. Jest nakręcony jak wszystkie tego typu programy – ma tę samą taneczno-popową ścieżkę dźwiękową i rozkoszuje się sytuacjami, które mogą, ale nie muszą, być rzeczywiste.

Jedną z rzeczy, które warto docenić, jest to, że agencja Kretzów jest prawdziwa, a sposób, w jaki współpracują, wygląda na swobodny i naturalny. Chociaż jest to luźne biuro, z pewnością nie jest to ta sama sytuacja, jaką stworzył Jeff Lewis w Flipping Out, gdzie każdy, kto dla niego pracuje, powinien w każdej chwili być gotowy na niestosowną rozmowę. Nie, to jest rodzina i oni zachowują się jak rodzina.
Na przykład Valentin przyjął rolę zastępczego rodzica wobec Raphaela, który jest od niego o 14 lat młodszy. „Jego oceny są moimi ocenami” – mówi. Tego rodzaju bliskość to coś, co lubimy oglądać w reality show, ponieważ jest autentyczna, a nie coś wymyślonego przez producentów. Czy może być coś bardziej emocjonujące niż nieznajomi, którzy na siebie krzyczą? Czasami. Ale nigdy nie wiadomo, kiedy konflikt rodzinny zostanie ujawniony kamerom.
W serialu podziwiamy nieruchomości, o których marzymy. Rozległe ujęcia z drona i inne widoki na Paryż i okolicę sprawiają, że mamy ochotę wrócić i wynająć jakieś piękne mieszkanie na Airbnb.
L’Agence: Luksusowe nieruchomości to całkiem przyjemna rozrywka, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak atrakcyjna jest rodzina Kretzów i jej piękne nieruchomości.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Netflix | Decider