Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Przed nami Mobile Trends for Experts – już w październiku!

Cały biznes mobilny już w październiku spotka się na Mobile Trends for Experts – weź udział w konferencji!

Mobile to nie tylko przyszłość marketingu, ale także wielu innych branż. Ponad 63% wyszukiwań w Google wykonujemy na urządzeniach mobilnych. Jest duża szansa, że ten artykuł również czytasz na swoim smartfonie. W którym kierunku się więc rozwijać? Zapraszamy na konferencję Mobile Trends for Experts. Już 19 i 20 października w Warszawie spotkają się eksperci z całego kraju, by wymienić się doświadczeniami o kanale mobile i jego wykorzystaniu w biznesie. Zarezerwuj swoje miejsce na  2023.mobiletrends.pl.

Mobile rośnie w siłę – na początek kilka danych

Serwis Statista mówi, że liczba użytkowników smartfonów na całym świecie wynosi ponad 6 miliardów osób. Więcej osób korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych niż komputerów stacjonarnych. Około 46% wszystkich e-maili jest otwieranych na urządzeniach mobilnych.

Zobacz też: Trendy w mobile marketingu w 2022 roku –wskazówki dla marketerów

Według Insider Intelligence rynek reklamy mobilnej w USA jest obecnie wart 68% wszystkich wydatków na reklamę cyfrową. W Polsce, według iab AdEx, reklamy w mobile objęły prawie 32% wszystkich działań reklamowych, co oznacza 9% wzrostu r/r. Nie możesz pomijać tego w swoich działaniach!

Mobile Trends już w październiku 

Mobile Trends for Experts (MT4E) to konferencja dla specjalistów, którzy poszukują wiedzy na najwyższym poziomie. To 2 dni pełne konkretów organizowane przez firmę Escola, tworzącą oprogramowanie IT i realizującą projekty mobilne i webowe. Na uczestników czekają 3 sceny, 6 bloków tematycznych oraz aż 50 prelekcji, które zainspirują do rozwoju na nowym poziomie. Tematy podzielone na ścieżki inspirations, commerce, fintech, AI, marketing oraz managment zaspokoją żądzę wiedzy u każdego uczestnika. Znajdziesz tutaj wystąpienia praktyków, inspiracje do działania oraz omówienie nadchodzących trendów. Szeroki wybór tematyki umożliwi Ci wyselekcjonowanie wystąpień najbardziej odpowiadających Twoim potrzebom i biznesowi.

Mobile Trends Conference to coroczne święto branży mobile, które odbywa się nieprzerwanie od 2012 roku. To także największa w Polsce cykliczna konferencja poświęcona nowym technologiom, projektowaniu aplikacji, designowi, UX, UI, m-commerce, trendom oraz marketingowi w branży mobile. Skierowana jest w szczególności do działów marketingu, e-commerce, tworzenia, projektowania, rozwoju i promocji aplikacji. Podczas tej edycji po raz pierwszy dostępna będzie również ścieżka AI, gdzie poruszone zostaną top-trendy tematy związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w IT, biznesie czy marketingu. Dzięki zróżnicowanej tematyce prelekcji to wydarzenie przeznaczone dla doświadczonych specjalistów oraz entuzjastów mobile, którzy stawiają pierwsze kroki w branży. 

Nie może Cię zabraknąć jeśli…

Konferencja jest dla wszystkich, którzy uwzględniają już mobile w swojej działalności oraz tych, którzy zamierzają to nadrobić jak najszybciej. Bo o tym, że należy nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. 

Mobile Trends for Experts (MT4E) – zdjęcie z poprzednich edycji konferencji

Kogo zobaczysz na scenie Mobile Trends for Experts?

Te wszystkie tematy zostaną poruszone na scenach w Warszawie w październiku. W tym roku zobaczysz między innymi ekspertów takich jak: Piotr Biegun (Algolytics), Michał Blak (edrone), Joanna Burdek (Brand Useful Joanna Burdek), Paweł Galiński (WebTalk), Agnieszka Gawron-Gudowska (Santander Bank Polska), Wojciech Grzegorzyca (Gameset), Konrad Karpiński (Traficar), Jakub Król (Escola), Ilona Leoniewska (Escola), Katarzyna Leszczynska-Bohdan (KALEBO), Gabi Lupa (Neuroinsight Lab by SeeWidely), Mateusz Macocha (Neatsoft P.S.A.), Marta Markowska (mBank), Monika Pabich (mBank), Martyna Popiołek-Dębska (APlaw Artur Piechocki), Krzysztof Ścira (desi9n.pl), Marcin Stopa (Neuroinsight Lab by SeeWidely), Barbara Tatar (E-handel w praktyce), Piotr Wilk (TeddyGraphics), Paweł Zajączkowski (Xebia). Nie zabraknie również ciekawych case study oraz merytorycznych paneli dyskusyjnych.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

patronat medialny | informacja organizatora

Exit mobile version