Rusza 5. edycja badania EKObarometr

Jesteśmy partnerem medialnym piątej edycji badania postaw i nastrojów ekologicznych Polaków – EKObarometr.

5. edycja EKObarometr (2023) SW Research

Projekt EKObarometr to jedyny w swoim rodzaju cykl badań poświęcony analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec szeroko pojętej ekologii obecnej w różnych sferach codziennego życia. Realizowany jest przez agencję SW Research nieprzerwanie od pierwszego kwartału 2020 roku.

Zobacz także: Polscy konsumenci – EKOlogiczni czy EKOnomiczni?

W latach 2020-2022 powstały 4 raporty z EKObarometru. Publikacja piątego raportu planowana jest na 15 czerwca 2023 roku.

Badanie zostanie przeprowadzone przez agencję SW Research techniką CAWI w okresie od 8 do 25 maja 2023 r. na reprezentatywnej próbie n=1500 Polaków w wieku 16-75 lat. 

Harmonogram 5. edycji EKObarometru przedstawia się następująco:

  • 14-28 kwietnia: final call dla Partnerów zainteresowanych dołączeniem do projektu
  • 8-25 maja: realizacja badania
  • pierwszy tydzień czerwca – przesłanie wyników, w celu otrzymania komentarza eksperckiego od Partnerów
  • do 12 czerwca – współpraca z partnerami przy komentarzach eksperckich
  • 15 czerwca– raport końcowy
  • od 15 czerwca – komunikacja raportu i dalsza komunikacja partnerów

Raport będzie dostępny na stronie agencji SW Research dla każdego zainteresowanego użytkownika, który poda swój adres e-mail.

Linki do wszystkich stron z raportami znajdziesz na stronie badania EKObarometr. Bezpośrednie linki do raportów z poszczególnych pomiarów:

Informacja o SW Research: Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research to innowacyjna agencja badawcza specjalizująca się w badaniach online. Firma jest właścicielem jednego z największych paneli konsumenckich online w Polsce – swpanel.pl oraz nowoczesnej platformy do projektowania badań online ankieteo.pl. Agencja działa zarówno w obszarze badań ilościowych, jakościowych, a także oferuje rozwiązania z zakresu IT na potrzeby badań rynku. Do kluczowych klientów w portfolio agencji należy zaliczyć domy mediowe, agencje PR, producentów FMCG, retail, instytucje finansowe, a także inne agencje badawcze.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

patronat medialny
źródło: informacja organizatora badania