Jesteśmy partnerem medialnym piątej edycji badania postaw i nastrojów ekologicznych Polaków – EKObarometr.
Projekt EKObarometr to jedyny w swoim rodzaju cykl badań poświęcony analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec szeroko pojętej ekologii obecnej w różnych sferach codziennego życia. Realizowany jest przez agencję SW Research nieprzerwanie od pierwszego kwartału 2020 roku.
Zobacz także: Polscy konsumenci – EKOlogiczni czy EKOnomiczni?
W latach 2020-2022 powstały 4 raporty z EKObarometru. Publikacja piątego raportu planowana jest na 15 czerwca 2023 roku.
Badanie zostanie przeprowadzone przez agencję SW Research techniką CAWI w okresie od 8 do 25 maja 2023 r. na reprezentatywnej próbie n=1500 Polaków w wieku 16-75 lat.
Harmonogram 5. edycji EKObarometru przedstawia się następująco:
- 14-28 kwietnia: final call dla Partnerów zainteresowanych dołączeniem do projektu
- 8-25 maja: realizacja badania
- pierwszy tydzień czerwca – przesłanie wyników, w celu otrzymania komentarza eksperckiego od Partnerów
- do 12 czerwca – współpraca z partnerami przy komentarzach eksperckich
- 15 czerwca– raport końcowy
- od 15 czerwca – komunikacja raportu i dalsza komunikacja partnerów
Raport będzie dostępny na stronie agencji SW Research dla każdego zainteresowanego użytkownika, który poda swój adres e-mail.
Linki do wszystkich stron z raportami znajdziesz na stronie badania EKObarometr. Bezpośrednie linki do raportów z poszczególnych pomiarów:
Informacja o SW Research: Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research to innowacyjna agencja badawcza specjalizująca się w badaniach online. Firma jest właścicielem jednego z największych paneli konsumenckich online w Polsce – swpanel.pl oraz nowoczesnej platformy do projektowania badań online ankieteo.pl. Agencja działa zarówno w obszarze badań ilościowych, jakościowych, a także oferuje rozwiązania z zakresu IT na potrzeby badań rynku. Do kluczowych klientów w portfolio agencji należy zaliczyć domy mediowe, agencje PR, producentów FMCG, retail, instytucje finansowe, a także inne agencje badawcze.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
patronat medialny
źródło: informacja organizatora badania