History Channel odświeżył swoją identyfikację wizualną – widzowie mogą zobaczyć już nowe logo.
Od 29 marca 2023 roku kanał History Channel ma nowe odświeżone logo oraz identyfikację wizualną na rynkach EMEA, w tym w Polsce. Nowa identyfikacja wizualna to połączenie dwóch liter „H” nałożonych na siebie. Jedna złoto żółta i cienkie H wewnątrz — ma to symbolizować „ideę odkrywania prawdziwej historii, która kryje się pod powierzchnią”.
Przeczytaj też: „Dolny Śląsk: zaginione skarby” już na History Channel
Na kanale History Channel widzowie mogą oglądać całą gamę różnotematycznych prograów telewizyjnych – od historycznych i naukowych aż po popularnonaukowe.
Jak komentuje chief creative officer EMEA i general manager w A+E Networks EMEA Heather Jones dla serwisu WirtualneMedia, unowocześnienie wyglądu i stylu kanału ma pomóc wznieść markę do kolejnych etapów międzynarodowego sukcesu.
Nowe logo kanału History Channel stanowi połączenie naszej historii oraz nowoczesnych trendów wizualnych, które widzowie będą mogli oglądać w oprawie kanału. Cieszymy się, że w Polsce zmiana ta towarzyszy premierze najnowszego sezonu naszego programu „Złoto Bałtyku”, dzięki czemu wielu wielbicieli naszej stacji zapozna się z odświeżeniem wizualnej strony telewizji History
— opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kubiak, dyrektorka ds. lokalnych produkcji i kreacji A+E Networks
W Wielkiej Brytanii marka funkcjonuje pod nazwą Sky History i w dalszym ciągu będzie korzystała z dotychczasowej identyfikacji wizualnej. We Włoszech zmiana zostanie wprowadzona w czerwcu 2023 roku.
Siostrzany kanał History 2 doczeka się także odświeżenia identyfikacji wizualnej, nastąpi to jednak dopiero w maju 2024 roku i obejmie cały region EMEA, w tym Polskę.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Wirtualnemedia | History