Skip to content
  •   niedziela, 16 listopada 2025
  • O SERWISIE
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
Logo serwisu mobiRANK.pl

mobiRANK.pl

Blog technologiczny, mobile, aplikacje, internet

  • NEWSY
  • iOS
  • ANDROID
  • RANKINGI
    • WSZYSTKIE RANKINGI
    • SUBSKRYPCJE KOMÓRKOWE
    • INTERNET 5G
    • INTERNET NA KARTĘ
    • INTERNET STACJONARNY
    • INTERNET MOBILNY
    • ROBOTY SPRZĄTAJĄCE
    • ABONAMENT

Nowe logo kanału telewizyjnego History Channel

KSIĄŻKI I POPKULTURANEWSYWYDARZENIA
30 marca 2023
Łukasz Majchrzyk

History Channel odświeżył swoją identyfikację wizualną – widzowie mogą zobaczyć już nowe logo.

Dotychczasowe (po lewej) i nowe (po prawej) logo kanału HISTORY
Dotychczasowe (po lewej) i nowe (po prawej) logo kanału HISTORY Channel

Od 29 marca 2023 roku kanał History Channel ma nowe odświeżone logo oraz identyfikację wizualną na rynkach EMEA, w tym w Polsce. Nowa identyfikacja wizualna to połączenie dwóch liter „H” nałożonych na siebie. Jedna złoto żółta i cienkie H wewnątrz — ma to symbolizować „ideę odkrywania prawdziwej historii, która kryje się pod powierzchnią”.

Przeczytaj też: „Dolny Śląsk: zaginione skarby” już na History Channel

Na kanale History Channel widzowie mogą oglądać całą gamę różnotematycznych prograów telewizyjnych – od historycznych i naukowych aż po popularnonaukowe.

Jak komentuje chief creative officer EMEA i general manager w A+E Networks EMEA Heather Jones dla serwisu WirtualneMedia, unowocześnienie wyglądu i stylu kanału ma pomóc wznieść markę do kolejnych etapów międzynarodowego sukcesu.

Nowe logo kanału History Channel stanowi połączenie naszej historii oraz nowoczesnych trendów wizualnych, które widzowie będą mogli oglądać w oprawie kanału. Cieszymy się, że w Polsce zmiana ta towarzyszy premierze najnowszego sezonu naszego programu „Złoto Bałtyku”, dzięki czemu wielu wielbicieli naszej stacji zapozna się z odświeżeniem wizualnej strony telewizji History

— opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kubiak, dyrektorka ds. lokalnych produkcji i kreacji A+E Networks

W Wielkiej Brytanii marka funkcjonuje pod nazwą Sky History i w dalszym ciągu będzie korzystała z dotychczasowej identyfikacji wizualnej. We Włoszech zmiana zostanie wprowadzona w czerwcu 2023 roku.

Siostrzany kanał History 2 doczeka się także odświeżenia identyfikacji wizualnej, nastąpi to jednak dopiero w maju 2024 roku i obejmie cały region EMEA, w tym Polskę.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Wirtualnemedia | History

Tagi: brand, branding, historia, identyfikacja wizualna, logo, logotyp, program telewizyjny, rebranding, rozrywka, telewizja, TV

Nawigacja wpisu

Gdzie TikTok jest najpopularniejszy wśród dorosłych?
A gdyby AI ubrało obsadę Harry’ego Pottera u Balenciagi?

Złap 20% zniżki!

Banner: Rabat 20% na usługi w nazwa.pl

Zobacz także

FILMY, SERIALE, TVNEWSY

Liga Major League Soccer na Apple TV w 2026 r.

15 listopada 2025
Łukasz Majchrzyk
APLIKACJE MOBILNEiOSMOBILENEWSY

Organizuj swoje życie prosto z „Focii”

15 listopada 2025
Łukasz Majchrzyk
FILMY, SERIALE, TVGRYKSIĄŻKI I POPKULTURANEWSY

Zobacz zwiastun 2. sezonu serialu „Fallout” – Niech nadejdzie koniec świata

15 listopada 2025
Łukasz Majchrzyk
APLIKACJE MOBILNEMOBILENEWSYTECHNOLOGIA

Wirtualny asystent już testowany w mObywatelu!

15 listopada 2025
Łukasz Majchrzyk
© 2025 mobiRANK.pl