W nowej reklamie AirPods Pro 2 szumy znikają z powierzchni ziemi

Apple udostępniło nową reklamę słuchawek AirPods Pro (2. gen.), które wyróżnia nawet dwukrotnie lepsza aktywna redukcja szumów.

The new AirPods Pro | Quiet the noise | Apple

Firma Apple udostępniła nową reklamę słuchawek bezprzewodowych AirPods Pro drugiej generacji na swoim kanale YouTube. Jednominutowy klip pt. The new AirPods Pro | Quiet the noise promuje najważniejszą funkcję słuchawek AirPods Pro drugiej generacji – nawet dwa razy lepsza aktywna redukcja szumów (ANC) niż w oryginalnych słuchawkach AirPods Pro (1. gen.).

Zobacz też: Reklama żółtego iPhone’a 14 przypomina retrospekcję z 1968 roku

W spocie wykorzystano utwór „Where Is My Mind?” autorstwa Tkay Maidza. Reklama przedstawia kobietę w słuchawkach AirPods Pro, która spaceruje po ruchliwym mieście. Dzięki trybowi aktywnej redukcji szumów w słuchawkach AirPods Pro są w stanie odciąć kobietę od otaczających ją głośnych dźwięków.

Słuchawki AirPods Pro drugiej generacji kosztują 1449 zł. Oferują również lepszą jakość dźwięku, dłuższą żywotność baterii, regulację głośności za pomocą przesuwania, ulepszony wbudowany czujnik wykrywania skóry, który dokładniej włącza i wyłącza odtwarzanie dźwięku, oraz zaktualizowane etui ładujące z wbudowanym głośnikiem i układem U1 do obsługi funkcji Find My. Oprócz Lightning i MagSafe, etui AirPods Pro można teraz ładować za pomocą ładowarki do Apple Watcha.

Apple wypuściło słuchawki AirPods Pro drugiej generacji we wrześniu 2022 roku.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple