Niezależny społecznościowy operator komórkowy – Mobile Vikings – przekracza symboliczne 100.000 użytkowników na pokładzie.
Z tej okazji mobile Vikings przypomina wszystkim o… świeżej wodzie dla kotków i że nikt nigdy nie umarł po deadlinie. Dlaczego tak? Niezależny nie znaczy niszowy. Mobile Vikings udowadnia, że nie trzeba płynąć z prądem, by zjednać sobie rzesze lojalnych użytkowników. Wręcz przeciwnie, to właśnie dzięki nieszablonowemu i ludzkiemu podejściu do tworzenia sieci komórkowej operator może pochwalić się świeżo przekroczonym progiem 100.000 użytkowników. Vikingowie celebrują ten fakt w oryginalny sposób.
Zobacz też: Rusza Przepływ GB między użytkownikami Mobile Vikings
Do końca stycznia w 18 polskich miastach można natknąć się na nietypowe billboardy – dobre życzenia, wezwania do przytulania, przypomnienia o piciu wody dla ludzi i zwierząt, a nawet prośby o wysłanie słoików przez mamę.
Dziwne? Ludzkie! To wybrane treści SMS-ów, które użytkownicy Mobile Vikings chcieli wysłać w świat. Vikingowie naturalnie spełniają to życzenie. W końcu od czego jest operator komórkowy, jeśli nie od przekazywania wiadomości? Przestrzeń reklamowa służy więc tym razem jako środek komunikacji dla zwykłych ludzi, nie firm i marek. A kto nie miał nigdy ochoty, by powiedzieć, co myśli – wielkimi literami i tak, by wszyscy widzieli – niech pierwszy rzuci kamieniem.
Mobile Vikings, jak nikt inny wie, że zadbani i traktowani po ludzku użytkownicy, to najlepsza możliwa reklama. Aż 8 na 10 osób przybywa do sieci z polecenia kogoś, kto ma już numer pod banderą Vikingów! Akcja z przekazywaniem wiadomości na billboardach to nie koniec celebracji. Operator przygotowuje kolejne niespodzianki – dla swoich i ze swoimi. Bo nawet 100 000 użytkowników nie przeszkodzi Mobile Vikings w traktowaniu każdego z nich jak człowieka, a nie numer.
Mobile Vikings – społecznościowy wirtualny operator komórkowy z Wrocławia. Ma już na swoim pokładzie 100.000 użytkowników. Działa od 9 lat, rok rocznie powiększając swoją bazę. Swój wzrost opiera przede wszystkim na zadowoleniu użytkowników. Najlepszym dowodem jest to, że aż 8 na 10 nowych Vikingów wchodzi na pokład dzięki rekomendacji.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Mobile Vikings