Cofanie wysyłania w iMessage i tryb akcji w nowych reklamach iPhone’a 14

Apple udostępniło nowe reklamy promujące nową funkcję aparatów w smartfonach iPhone 14 i funkcję cofania wysłanych wiadomości.

iPhone 14 | R.I.P. Leon | Apple

Firma Apple udostępniła dziś nową reklamę iPhone’a 14 promującą tryb akcji – funkcję aparatu, która została dodana do najnowszych urządzeń. Tryb akcji zapewnia dodatkową stabilizację podczas nagrywania wideo w ruchu, dzięki czemu idealnie nadaje się do ujęć, które w innym przypadku nie byłyby możliwe na smartfonie bez specjalistycznego sprzętu.

Polecam także: 10 przydatnych porad i wskazówek dotyczących iPhone’a od Apple’a

W spocie reklamowym matka używa trybu akcji, aby sfilmować swojego syna podczas wyścigu, biegnąc obok niego, aby uchwycić akcję. Apple informuje, że tryb akcji ma na celu replikację stabilnego wideo, które zwykle można uzyskać tylko podczas korzystania z gimbala. To druga reklama poświęcona trybowi akcji, którą Apple udostępniło. Po raz pierwszy w trybie akcji promowano w listopadzie ubiegłego roku. Tryb akcji nie jest domyślnie włączony, ale można go aktywować za pomocą ikony trybu akcji w trybie wideo.

Firma Apple udostępniła również reklamę zawierającą funkcję cofania wysyłania wiadomości pod systemem iOS 16, która pozwala na cofanie wysłanej wiadomości iMessage przez krótki czas po jej wysłaniu.

W reklamie wydaje się, że jaszczurka, która była pod opieką przyjaciela właściciela jaszczurki, jest martwa. Tymczasowy opiekun wysyła wiadomość tekstową, informując przyjaciela, że ​​jaszczurka umarła. Gdy nagle gad się porusza, jest w stanie cofnąć wysłanie wiadomości, zanim zobaczył ją jego przyjaciel.

Podczas gdy tryb akcji jest ograniczony do nowych modeli, funkcja cofania wysyłania wiadomości iMessage w aplikacji Wiadomości jest dostępna na wszystkich urządzeniach, na których można uruchomić system iOS 16.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple