W przedświątecznej kampanii OPPO waćpan rymuje o bezpiecznych płatnościach online

W trwającym okresie wzmożonych zakupów, OPPO rozpoczyna przedświąteczną kampanię, która ma na celu w humorystyczny sposób zwrócić uwagę na czyhające zagrożenia związane z płatnościami online.

W przedświątecznej kampanii OPPO waćpan rymuje o bezpiecznych płatnościach online

W ramach kampanii Płać bezpiecznie z OPPO powstały cztery kreatywne wideo, które jeszcze w grudniu zostaną opublikowane w mediach społecznościowych OPPO. Lekkim rymem, w teatralnym otoczeniu, producent podkreśla kwestie bezpieczeństwa płatności za pomocą smartfonów i dzięki rozwiązaniom zastosowanym w urządzeniach mobilnych OPPO. Dodatkowo w mediach społecznościowych, OPPO ogłosiło konkurs, w którym do wygrania są czeki BLIK o wartości do 500 zł. 

Kampania „Płać bezpiecznie z OPPO”

Cel kampanii „Płać bezpiecznie z OPPO” Chcąc wyjść naprzeciw zagrożeniom związanym z płatnościami online, zwłaszcza teraz – w okresie przedświątecznych zakupów – OPPO przygotowało cztery kreatywne wideo nagrane w teatralnym, a zarazem humorystycznym stylu. Producent poprzez rozrywkowe ujęcie poważnego tematu, chce dotrzeć do większej liczby osób i tym samym zwiększyć świadomość w społeczeństwie o zagrożeniach, które można napotkać w trakcie internetowych zakupów.

Zobacz też: Jak bezpiecznie robić e-zakupy za pomocą smartfona? 

Waćpan: „Zakup szybki i bezpieczny, spokój w sercu moim wieczny” W kampanii „Płać bezpiecznie z OPPO” głównym bohaterem, oprócz smartfonów OPPO z serii Reno7, jest waćpan, który rymując wspomina o bezpiecznych płatnościach BLIK oraz zaawansowanych zabezpieczeniach w smartfonach OPPO, takich jak: Bezpieczna klawiatura, Bezpieczne środowisko oraz Biometria. Dzięki tym funkcjom, klienci mogą czuć się bezpiecznie, kupując online prezenty dla swoich bliskich czy dla siebie. Powtarzając za waćpanem: „Zakup szybki i bezpieczny, spokój w sercu moim wieczny”. 

Kampania „Płać bezpiecznie z OPPO”

W piątek, 9 grudnia br., w mediach społecznościowych OPPO (Instagram oraz Facebook) został opublikowany pierwszy post, który powstał w ramach grudniowej kampanii digitalowej. Można go zobaczyć tutaj. Tym samym OPPO ogłosiło konkurs, w którym należy odpowiedzieć na pytanie: Gdyby Hamlet miał smartfon OPPO i chciał zapłacić Blikiem – co by kupił? Odpowiedzi można zgłaszać na Instagramie lub Facebook’u OPPO do 20 grudnia br.

Najbardziej kreatywne zostaną nagrodzone czekami BLIK o wartości 500 zł, 400 zł, 300 zł i 2x 200 zł. Pierwszy materiał video kampanii pojawi się 12 grudnia br. Za koncept kreatywny, produkcję i działania w social media odpowiada House of Hype.

Konkurs OPPO x czek BLIK

Podczas świątecznych zakupów pamiętaj o bezpieczeństwie! W okresie przedświątecznych promocji i wyprzedaży, gdy e-oszuści nasilają swoją aktywność, szczególnie warto zadbać o bezpieczeństwo smartfona. Jak wynika z badania Design a użyteczność – czego chcą polscy użytkownicy smartfonów? – przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie OPPO, aż 15 proc. przebadanych osób w żaden sposób nie zabezpiecza swojego telefonu.

Warto więc zacząć od podstawowej kwestii, jaką jest zabezpieczenie zawartości urządzenia, a następnie wykorzystać funkcje dostępne w ustawieniach smartfonów. OPPO kładzie silny nacisk w budowie systemu ColorOS na bezpieczeństwo, udostępniając takie funkcje jak m.in.: Ochrona Płatności, Ochrona przed podglądaniem powiadomień, Bezpieczna Klawiatura czy Klonowanie Systemu.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: OPPO Polska