W tegorocznym Wrapped Spotify przypisuje słuchaczom „osobowość muzyczną” w stylu Myersa-Briggsa.

Podsumowanie roku Spotify Wrapped 2022 jest już dostępne, a wraz z nim mnóstwo wykresów, danych i grafik na koniec roku, gotowych do udostępnienia. Oprócz standardowych danych osobowych (najlepsi artyści, piosenki itp.), Spotify zapewnia słuchaczom przyjazne dla społeczności statystyki, które firma ma nadzieję, że wywołają taki szum, jaki miała w przeszłości, zachęcając konkurentów, takich jak Apple Music i YouTube Music, do tworzenia własnych podsumowań roku.
Zobacz tez: Spotify Wrapped: Czego słuchaliśmy w 2021 roku?
Najbardziej efektownym nowym gadżetem Wrapped jest funkcja „osobowości muzycznej” — system w stylu Myers-Briggs, który analizuje sposób słuchania i przypisuje jedną z 16 pochlebnych kategorii, takich jak „Poszukiwacz przygód”, „Fanclubber” i „Specjalista”. To sprytne posunięcie – czy to znak zodiaku, czy dom Hogwartu, dzieci po prostu uwielbiają być kategoryzowane.
Nowe Spotify Wrapped zawiera również zestawienie nawyków słuchaczy w ciągu dnia, z podziałem na nastroje muzyczne, do których skłaniasz się rano, po południu i wieczorem. A Spotify przywraca wiadomości od artystów, w których gwiazdy takie jak Taylor Swift, Billie Eilish i J Balvin dziękują swoim fanom za wysłuchanie ich na tyle, by znaleźć się na ich Spotify Wrapped.

Spotify ujawniło również najlepszych wykonawców platformy, a Bad Bunny zachował tytuł najczęściej streamowanego artysty na świecie. W Stanach Zjednoczonych najlepsi artyści 2022 roku to (w kolejności malejącej) Drake, Taylor Swift, Bad Bunny, Kanye West (uh-oh) i The Weeknd. Najpopularniejsze podcasty były zdominowane przez własne programy Spotify, z The Joe Rogan Experience na czele pakietu, a następnie Call Her Daddy, Anything Goes z Emmą Chamberlain, Caso 63 i Crime Junkie.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Spotify | The Verge