T-Mobile wie, że nawet zwykłe pytanie „co tam u Ciebie?” może wywołać uśmiech na twarzy drugiej osoby, dlatego to pytanie stało się hasłem europejskiej świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile, która rozpoczyna się 18 listopada 2022 roku.
Mijający rok nie należy do najłatwiejszych, co uświadomiło wielu ludziom, jak ważna jest troska o drugą osobę. Dlatego w ramach kampanii wizerunkowej T-Mobile przygotowało wzruszającą opowieść, aby zachęcić wszystkich do sprawdzania, co słychać u tych, którzy są najbliżej naszych serc – naszej rodziny i znajomych.
Zobacz też: Odbierz darmowy pakiet 5 GB na mundial od T-Mobile
W spocie widzimy empatycznego dyrektora szkoły, który zadaje napotkanym w pracy osobom pytanie: „co tam u Ciebie?”, chcąc dowiedzieć się, co słychać u jego uczniów, współpracowników czy rodziców. Przez cały czas bohater spotu stara się pomóc tym, z którymi się spotyka, ale nikt nie reaguje na jego dobre gesty. Wchodząc do domu mija się w drzwiach z żoną, potem spędza czas z dziećmi w salonie, ale dalej pracuje na laptopie. Na jego twarzy widać zmęczenie i troski dnia codziennego, do momentu, kiedy dzwoni do niego żona i zadaje mu tak proste, a zarazem potrzebne pytanie: „co tam u Ciebie?”. Wówczas na jego twarzy pojawia się uśmiech, bo pierwszy raz w ciągu dnia ktoś zapytał o jego samopoczucie.
Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję adam&eveBERLIN na rynek europejski i jest wykorzystywany w kilku krajach, gdzie obecna jest Grupa Deutsche Telekom.
Obejrzyj spot kampanii „Co tan u Ciebie?”
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: T-Mobile Polska