Mastercard Music przedstawia singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat”

Platforma Mastercard Music to projekt Mastercard, którego ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie jednoczącej siły muzyki.

Mastercard Music: Premierowy singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat”

Marka podejmuje współpracę z polskimi artystami, poruszającymi się w odmiennych nurtach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i nagrania utworu. Tegorocznym muzycznym duetem Mastercard Music są Pezet i Natalia Szroeder, a efektem połączenia ich różnorodności stał się singiel „Jeden świat”.  Utwór stworzony przez dwójkę wyjątkowych artystów – Pezeta i Natalię Szroeder – to muzyczna niespodzianka nadchodzącej jesieni. Obydwoje są jednymi z najpopularniejszych i nagradzanych wokalistów w Polsce, reprezentujących odmienne style w muzyce, różne podejście do twórczości i zupełnie inne temperamenty.

On jest legendą polskiej sceny hip hopowej. Ona pełną energii wokalistką, autorką alternatywno-popowych brzmień. To, co ich jednoczy, to talent, pasja do tworzenia niezwykłej muzyki i otwartość na nowe pomysły. Dlatego właśnie to ich Mastercard zaprosił do nagrania wspólnego singla w ramach projektu Mastercard Music.

Od dzisiaj, utwór „Jeden świat” jest dostępny we wszystkich muzycznych platformach streamingowych, a nagrany z udziałem muzyków wideoklip można oglądać na platformie YouTube.

Muzyczne doznania w Programie Mastercard Bezcenne Chwile

Mastercard w ramach projektu Mastercard Music nie tylko tworzy zaskakujące połączenia muzyczne, ale również dostarcza fanom okazje do wielu wyjątkowych przeżyć. Uczestnicy Programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz fani twórczości Pezeta i Natalii Szroeder mogą liczyć na specjalne atrakcje, które przygotowała dla nich marka, jak np. spotkania na żywo z artystami czy podpisane przez nich winylowe płyty. Otrzymują również wyjątkową szansę wymiany zgromadzonych punktów na bilet uprawniający do wzięcia udziału w zamkniętym, pierwszym w Polsce, multisensorycznym koncercie, na którym technologia łączy się z muzyką i każdemu z uczestników koncertu pozwoli na przeżywanie go po swojemu. 

Koncert odbędzie się 28 września 2022 r. w Warszawie. Na uczestników czekają spektakularne efekty wizualne, a także możliwość indywidualnego miksowania prezentowanych na scenie utworów z wykorzystaniem technologii PEEX. Łączy ona w czasie rzeczywistym zespół na scenie z telefonem fana i daje mu możliwość manipulowania basami, wyciszenia lub wzmocnienia solisty albo skupienia się solówce gitarowej. W ten sposób każdy z obecnych na koncercie będzie miał szansę odebrać  go w inny sposób. Dostęp do wydarzenia, poza zarejestrowanymi w programie Mastercard Bezcenne Chwile, będą mieli także zwycięzcy specjalnej aktywacji na Instagramie. Zadaniem uczestników będzie nagranie rolki (reels) do utworu Mastercard Music „Jeden świat”, w której pokażą, co jest dla nich bezcenne w muzyce i opublikują ją na Instagramie dodając hashtagi #DlaMnieBezcenne oraz #bezcenne. Spośród otagowanych prac, jury konkursowe wybierze 100 szczęśliwców, którzy otrzymają podwójną wejściówkę na koncert.

Usłysz Mastercard

Kampania promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music i singiel „Jeden świat” rusza 7 września 2022 r. 15-sekundowy spot, w którym wystąpili Pezet i Natalia Szroeder będzie emitowany w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat, w kinach oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania w internecie i radio. 

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja McCann. Do współpracy przy produkcji muzycznej i kontaktu z artystami zaproszono agencję high&, a producentem muzycznym został Wojciech Urbański. Pezeta reprezentuje agencja Starship, a Natalię Szroeder wytwórnia Warner Music Poland i Kayax. Produkcją teledysku i spotów reklamowych zajął się Lucky Luciano, a całość wyreżyserował Tomasz Chrapusta. 

Multisensoryczny event organizuje agencja MELT. Oprawą kampanii digitalowej zajęła się agencja SpacecampX, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Carat. 

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Mastercard Polska