Super-Pharm z 50 tys. zamówień w 3 miesiące w aplikacji

W ciągu 90 dni od startu nowej odsłony aplikacji Super-Pharm klienci marki obejrzeli w niej 2 miliony produktów, aktywowali 125 tys. kuponów lojalnościowych i złożyli ponad 50 tys. zamówień.

Aplikacja mobilna Super-Pharm

Użytkownicy ocenili wygląd i funkcje aplikacji mobilnej Super-Pharm w App Storze na 4,8. Za projekt odpowiada firma technologiczno-doradcza Future Mind oraz dostawca rozwiązań e-commerce – Exorigo-Upos SA. Aplikacja Super-Pharm bardzo szybko zyskuje nowych użytkowników. Korzysta z niej już ponad 250 tys. osób. W ciągu niespełna 3 miesięcy od jej startu została wyświetlona na ekranach smartfonów aż 14 milionów razy. Oznacza to, że każdy z użytkowników w tym czasie skorzystał z aplikacji średnio 56 razy.

Zobacz także: TOP 15 aplikacji i gier mobilnych w Polsce w lipcu 2022 r.

Poza podstawową funkcją, czyli umożliwieniem zakupów i płatności w dogodnej formie – BLIK, karta lub szybki przelew – aplikacja umożliwia przeglądanie na smartfonie oferty drogerii, sprawdzanie opinii, filtrowanie listy produktów oraz dodawanie wybranych z nich do ulubionych.

Podąża także za oczekiwaniami polskich konsumentów, którzy wyjątkowo cenią sobie możliwość odbioru zamówień online w sklepie fizycznym (click&collect). Zapewnia również dostawę do popularnych  Paczkomatów lub za pośrednictwem kuriera.

Personalizacja kluczem do zwiększenia lojalności wobec marki

Członkowie Klubu Lifestyle, czyli programu lojalnościowego Super-Pharm, zyskują dzięki aplikacji możliwość zakupu produktów w ofertach specjalnych lub w niższych cenach – zarówno online, jak również w trakcie wizyt w drogeriach stacjonarnych.

W ten sposób nowe mobilne rozwiązanie wpisuje się w customer journey współczesnego konsumenta, który przemieszcza się płynnie pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży: e-commerce i tradycyjnym. Ze spersonalizowanych promocji skorzystało już wielu klientów Super-Pharm, a wirtualna karta lojalnościowa w ciągu 90 dni od launchu aplikacji została wyświetlona ponad 200 tys. razy.

Połączone siły dwóch dostawców technologii receptą na sukces aplikacji

Za stworzenie aplikacji odpowiada zespół ekspertów z Future Mind, którzy mogą pochwalić się współpracą z takimi sieciami jak Żabka, Hebe czy Sinsay. W projekcie dla Super-Pharm zajęli się doradztwem w obszarze e-commerce i m-commerce oraz wdrożeniem i rozwojem produktu.

Partnerem w projekcie przygotowania nowej aplikacji była firma Exorigo-Upos SA – dostawca m.in. rozwiązań e-commerce Adobe i Akeneo dla takich marek jak eobuwie.pl, CCC, 8a.pl, Amica, Skoda czy Bricoman. Exorigo-Upos jako twórca nowego sklepu internetowego Super-Pharmprowadziło prace backendowe w GraphQL i stworzyło zupełnie nowe API. Dzięki przemyślanej architekturze umożliwia ono nie tylko zasilanie rozwiązania danymi z Magento, lecz również decyduje o szybkości działania i wygodzie użytkowania aplikacji – cechach kluczowych dla osób dokonujących zakupów na urządzeniach mobilnych.

Zrzuty ekranów z aplikacji Super-Pharm
Zrzuty ekranów z aplikacji Super-Pharm

Aplikację Super-Pharm Polska pobierzesz ze sklepów App Store i Google Play:

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Super-Pharm