Terminal płatniczy w smartfonie z Millennium POS

Bank Millennium wprowadziło na rynek aplikację Millennium POS, dzięki której telefon lub tablet z systemem Android działa jak terminal płatniczy.

Aplikacja mobilna Millennium POS

Od 5 lipca 2022 roku przedsiębiorcy skorzystać mogą z nowej aplikacji Millennium POS. Pozwala ona na przyjmowanie płatności za pomocą smartfonu lub tabletu z  dostępem do internetu. Millennium POS współpracuje z urządzeniami działającymi pod kontrolą systemu Android od wersji 6.X. Dzięki temu rozwiązaniu można przyjmować transakcje zbliżeniowe kartą, smartfonem lub innym urządzeniem wyposażonym w moduł NFC. Gwarantuje to przedsiębiorcom pełną swobodę rozliczania transakcji bezgotówkowych z klientami.

Zobacz także: Bank Millennium udostępnił już BLIKA zbliżeniowego

Zaakceptowane zostaną płatności w każdej kwocie, również powyżej limitu transakcji zbliżeniowych 100 zł. W takim przypadku kupujący poproszony zostanie o wprowadzenie kodu PIN na ekranie telefonu lub tabletu sprzedawcy. Cały proces przebiega analogicznie do tego, wykonywanego w tradycyjnych terminalach płatniczych. Aplikacja Millennium POS gwarantuje bezpieczeństwo podczas każdej transakcji. Najwyższe standardy zabezpieczeń potwierdzają certyfikaty Visa oraz Mastercard.

Rozwiązanie Millennium POS zostało wdrożone przez Bank Millennium razem z partnerem – firmą PayTel, wiodącym na polskim rynku dostawcą usług płatniczych. Przy jego implementacji przedsiębiorcy mogą obecnie skorzystać z Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego. Program oferuje darmowe korzystanie z aplikacji przez 5 miesięcy i brak opłat za przetwarzanie transakcji kartowych do 42 tys. zł. obrotu dla klientów, którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy nie mieli terminala płatniczego.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Bank Millennium