„Relax, it’s iPhone” – Apple promuje iPhone’a 13 w nowych spotach

Apple podkreśla odporność na zachlapania i trwałość iPhone’a 13 podczas upadku w nowych reklamach z hasłem „Relax, it’s iPhone”.

„Relax, it's iPhone” - spot promujący iPhone 13

Firma Apple udostępniła dziś dwie nowe reklam iPhone’a 13, w których zwraca uwagę na kluczowe funkcje, takie jak odporność na zachlapanie urządzenia i wytrzymały przedniego wyświetlacza Ceramic Shield. Obie reklamy wykorzystują hasło „Relax, it’s iPhone” (z ang. „Spokojnie, to iPhone”), które po raz pierwszy pojawiło się podczas promowania iPhone’a 12.

W pierwszym spocie, zatytułowanym „Shake, pies zanurza się w basenie w upalny, słoneczny dzień, a następnie wychodzi, podchodzi do właściciela i otrząsa się, ochlapując ją i jej iPhone’a 13 wodą. Zwolnione tempo trwa, gdy widzimy krople wody lądujące z tyłu telefonu. Kobieta strząsa wodę z telefonu i pojawia się hasło „Spokojnie, to iPhone”.

W drugiej reklamie, zatytułowanej „Edge”, iPhone 13 leży na krawędzi stołu stole w mieszkaniu, a połączenie przychodzące powoduje, że telefon wibruje, i jak można się spodziewać spada na podłogę z głośnym łomotem. „iPhone 13 z osłoną ceramiczną. Twardszy niż jakiekolwiek inne szkło smartfona. Spokojnie, to iPhone” – głosi hasło.

Seria „Relax, it’s iPhone‌‌” nie jest nowa, a firma Apple udostępniła też inne filmy z tej serii, aby pokazać podgląd funkcji Find My, trwałości, żywotności baterii i innych funkcji ‌‌iPhone’a. Firma Apple używa sloganu „Relax, it’s iPhone” zarówno w przypadku iPhone’a 12, jak i iPhone’a 13‌‌.

Możesz obejrzeć oba spoty reklamowe iPhone’a 13 poniżej:

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple