W nowej kampanii #WhatWeValue grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T‑Mobile Polska, wspiera społeczne inicjatywy realizowane przez przedstawicieli pokolenia Z z całej Europy.
Na specjalnej platformie młodzi liderzy mogą przedstawić swoje projekty i łączyć się z rówieśnikami, a dzięki technologii NFT otrzymać realne wsparcie swoich projektów. Wśród inicjatyw, które zakwalifikowały się do akcji znalazło się już 8 z Polski, ale rekrutacja trwa nadal! Z badań (VICE Media Group Youth Census, Global Gen Z & EMEA, June 2022) wynika, że aż 82% przedstawicieli pokolenia Z twierdzi, że chętnie wspiera działania wolontariackie, podając jako motywację możliwość wywierania pozytywnego wpływu na najbliższe otoczenie, przyjaciół i rodzinę. Istotne są dla nich działania, które dotykają ważnych problemów społecznych takich jak równość, kryzys migracyjny czy zmiany klimatu.
Przeczytaj również: Deutche Telekom ujednolica swój branding
Deutsche Telekom, obserwując to zaangażowanie młodych ludzi, stworzyło narzędzie, które ułatwi im rozwijanie swoich inicjatyw. #WhatWeValue to globalna platforma cyfrowa, dzięki której młodzi liderzy mogą dzielić się doświadczeniem i budować zaangażowanie, ale także mają szansę na wygranie nagród, dopasowanych do ich potrzeb, które pozwolą im na rozwój projektów. Co równie ważne, platforma wykorzystuje technologię NFT, aby cyfrową aktywność przekształcać w rzeczywistą wartość.
Na platformie #WhatWeValue już teraz można się zapoznać i wesprzeć ponad 50 różnorodnych projektów, w tym aż 8 z Polski. Są to działania zaproponowane przez organizacje Akcja Menstruacja, Fundacja Impuls, Akademia Wiedzy Obywatelskiej, Wyciskarka Potencjału, Girls Ready For The Future, Stan Młodych, Centrum Równik oraz IFMSA Polska.
Dostęp do #WhatWeValue jest bezpłatny, a platforma jest otwarta dla liderów projektów wolontariackich w wieku od 18 do 30 lat z całej Europy. Te inicjatywy, które spełniają kryteria zgłoszenia, będą prezentowane i promowane na platformie w kategoriach takich jak „Równość“, „Migracja“, „Zdrowie psychiczne“, „Środowisko“ czy „Edukacja“. Liderzy projektów, otrzymają dostęp m.in. do grup dyskusyjnych ze znanymi aktywistami takimi jak Amy i Ella Meek, Jacqueline Azah czy Bart Staszewski. Społeczność internetowa może wspierać ulubione projekty, co wpływa na ich wynik w ogólnym rankingu. Te, które zbudują wokół siebie największe zaangażowanie w ciągu 12 tygodni mają szanse na wygranie nagród, które pozwolą na rozwój ich projektu.
Aby zgłosić swój projekt, wspierać inicjatywy lub dowiedzieć się więcej o platformie Deutsche Telekom #WhatWeValue, wystarczy odwiedzić stronę whatwevalue.telekom.com.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: T-Mobile Polska