W nowej reklamie Apple’a wystąpił Harry Styles, który promuje dźwięk przestrzenny i słuchawki bezprzewodowe AirPods.

Firma Apple opublikowała dziś nową reklamę wykorzystującą utwór pod tytułem „Music For a Sushi restaurant” z najnowszego albumu „Harry’s House” Harry’ego Stylesa, aby promować funkcję Spatial Audio (dźwięk przestrzenny) słuchawek AirPods dostępną w Apple Music. W trwającym minutę spocie reklamowym Styles śpiewa pierwszy utwór ze swojej płyty wraz z obsadą tancerzy. Styl reklamy nawiązuje do starych reklam iPodów firmy Apple.
Magiczne wrażenia słuchowe słuchawek AirPods z dźwiękiem przestrzennym spotykają się z nowym albumem Harry’ego Stylesa „Harry’s House” — napisało Apple o spocie reklamowym. Dzięki dynamicznemu śledzeniu głowy, aby słyszeć dźwięk dookoła, usłyszysz Harry’ego Stylesa jak nigdy dotąd (dźwięk przestrzenny działa ze zgodnymi urządzeniami i obsługiwaną treścią).
Spatial Audio to funkcja Apple Music, która wykorzystuje dynamiczne śledzenie głowy, aby symulować wrażenie słuchania muzyki w przestrzeni 3D.
Ta funkcja wymaga słuchawek AirPods, AirPods Pro, AirPods Max lub Beats by Dre z układem H1 lub W1 do korzystania z dźwięku przestrzennego.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple