Nowy monitor ASUS ROG Swift 500 Hz wykorzystuje technologię NVIDIA Reflex, aby zmniejszyć opóźnienia systemu.
Firma ASUS zaprezentowała tak zwany „pierwszy na świecie” wyświetlacz do gier G-Sync o częstotliwości 500 Hz — ROG Swift 500 Hz 1080p. Zaprojektowany z myślą o wymagających grach rywalizacyjnych, wykorzystuje panel „E-TN” (eSports TN) i obsługuje technologię NVIDIA G-Sync eSports, aby zmaksymalizować ruch i przejrzystość. Wykorzystuje również technologię NVIDIA Reflex Analyzer, która dostarcza statystyki w czasie rzeczywistym, aby pomóc graczom zredukować opóźnienia, jeśli używają myszy zoptymalizowanej pod kątem technologii Reflex i procesora graficznego NVIDIA.
Zobacz też: NVIDIA i ASUS przedstawiają monitor G-Sync 360 Hz 1080p: ROG Swift 360
Jak zauważa producent, kluczową zaletą jest częstotliwość odświeżania 500 Hz, która rysuje osiem razy szybciej niż typowe wyświetlacze 60 Hz. Firma obiecuje również o 60 procent lepsze czasy reakcji niż standardowe panele TN, dzięki nowej technologii eSports TN. Wykorzystuje również coś, co ASUS nazywa ulepszonym trybem Vibrance, który jest wbudowany bezpośrednio w oprogramowanie układowe monitora. Ma przepuszczać więcej światła przez kryształy LCD, zwiększając jaskrawość kolorów i „pozwalając dostrzec szczegóły i podświetlenia, które mogą zdradzić pozycję wroga”.
Wyświetlacze 500 Hz G-Sync eSports są specjalnie dostrojone do gier rywalizacyjnych, takich jak CS:GO, Valorant, Overwatch i Rainbow Six Siege. NVIDIA ogłosiła również cztery nowe gry wspierane przez Reflex: Icarus, My Time at Sandrock, Soda Crisis i Warstride Challenges.
NVIDIA opublikowała również wideo (poniżej) pokazujące korzyści płynące z wyższych częstotliwości odświeżania, w tym płynność animacji dla łatwiejszego śledzenia celu, minimalnego efektu zjawy i poprawy opóźnień systemu. „Przynosi korzyści każdej grze i graczowi, nie tylko konkurencyjnym i e-sportowym”, napisała firma NVIDIA we własnym komunikacie prasowym.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: NVIDIA | Engadget