Nowe otwarcie polskiego serwisu eBay to wprowadzenie języka polskiego i większe możliwości dla sprzedawców z Polski.
Klienci z Polski mogą już korzystać z nowej odsłony serwisu eBay.pl. Firma wprowadza funkcję automatycznego tłumaczenia ofert na język polski, co ma ułatwić przepływ informacji pomiędzy kupującym i sprzedającym. Obecnie portfolio eBay.pl obejmuje około 1,4 mld ofert. Platforma zapowiada, że jest to dopiero początek zmian, jakie planowane są na polskim rynku.
eBay zmienia sposób działania w Polsce. Do tej pory większość globalnego katalogu produktów nie była dostępna w języku polskim. Według badań prowadzonych przez platformę, okazało się, że bariera językowa stanowiła istotny czynnik uniemożliwiający wielu osobom korzystanie z serwisu.
Firma postanowiła więc sięgnąć po unikalne rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, które sprawnie przetłumaczą treści widniejące na stronie, uwzględniając przy tym unikalność i złożoność polskiego języka. Ułatwi to użytkownikom przeszukiwanie ofert oraz umożliwi kontakt w języku polskim na linii sprzedawca – kupujący.
W Polsce jest ponad 22 mln kupujących, dostępność internetu to około 92%, a okres pandemii zwiększył odsetek osób kupujących online. Polacy będą mieli teraz dostęp w swoim własnym języku do portfolio dużych sprzedawców m.in. z Hiszpanii, Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii, co ułatwi również kwestie logistyczne dla klientów.
- eBay w Polsce robi nowe otwarcie, wprowadza inteligentne tłumaczenie ofert na język polski dzięki zastosowaniu automatycznego tłumaczenia z i na język polski – sprzedawcy znad Wisły będą mieli łatwiejszy dostęp do 190 rynków, na których jest obecny eBay.
- W planach platformy są kolejne zmiany dotyczące kupujących i sprzedających.
- W ciągu najbliższych lat firma chce się znaleźć w TOP 3 platform e-commerce w Polsce.
Ambitne plany – eBay.pl w TOP3 w Polsce
Przedstawiciele firmy podkreślają, że rozwój platformy w Polsce będzie stopniowy, a nowe funkcjonalności będą wprowadzane na podstawie analiz zachowań konsumentów. Taką strategię eBay realizował już wcześniej na wielu innych rynkach europejskich.
Celem eBaya jest stanie się jedną z ulubionych platform zakupowych Polaków w najbliższych latach i znalezienie się w TOP3 największych platform e-commerce w Polsce.
Ponad 520 kategorii zakupowych
Platforma eBay.pl to bardzo zróżnicowane portfolio produktów. Portal dotychczas znany był głównie z unikalnych aukcji, gdzie można było kupić niespotykane lub kolekcjonerskie produkty. W ostatnich latach portfolio serwisu znacznie się rozwinęło i dostosowało się do wymagań klientów. W ofercie znajdziemy więc ponad 520 kategorii zakupowych i ponad 1,4 mld ofert udostępnianych przez sprzedawców z całego świata. Globalny zasięg firmy to także doskonała wiadomość dla sprzedających z Polski, którzy uzyskują dostęp do bardzo dużego rynku, gdyż oferty w języku polskim będą tłumaczone również na inne języki.
Na naszej platformie już obecnych jest wielu polskich kupujących i sprzedających, którzy działają np. na rynku niemieckim czy brytyjskim. Cały czas oferujemy naszym sprzedawcom szkolenia oraz jasny system rozliczeń.
Kampania na polskim rynku
W związku z nowym otwarciem w Polsce, eBay przygotował kampanię promocyjną pt. Bierz najlepsze ze świata, skoncentrowaną głównie na działaniach online. Firma prowadzi również działania w mediach lifestyle, technologicznych oraz współpracuje z blogerami na platformie YouTube oraz TikTok.
Z eBay.pl można korzystać zarówno w wersji desktopowej, jak i za pośrednictwem aplikacji mobilnej, którą można pobrać przez Google Play Store lub App Store. Użytkownikom zostały udostępnione specjalne podstrony serwisu eBay.pl, prezentujące produkty z całej Europy.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: eBay Polska