Weź udział w in_Digital Marketing – 13-14 czerwca!

Konferencja in Digital Marketing Conference – prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z digital marketingu już w czerwcu 2022 roku!

Konferencja in Digital Marketing Conference 2022

Wielkimi krokami zbliża się kolejna już edycja In Digital Marketing Conference. Po długiej przerwie wracamy stacjonarnie i nie możemy się doczekać spotkania z Wami na żywo! Już 13-14 czerwca 2022 roku szykuje się prawdziwe święto digital marketerów. #inDM to festiwal wiedzy merytorycznej. Od 2015 roku spotkanie osób zajmujących się zawodowo marketingiem internetowym.

To wydarzenie dla tych, którzy się pasjonują się digital marketingem lub dopiero chcą zacząć tę fantastyczną przygodę. Czekają nas 2 dni pełne wiedzy, doświadczenia, inspiracji oraz pomysłów na działania marketingowe w 2022 roku!

➜ Gdzie: Warszawa + wersja online – do wyboru
➜ Bilety: www.indm.pl

Dla kogo: dla wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych. A także dla tych, którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje umiejętności i dzięki temu czerpać dużą radość ze swojej pracy oraz osiągać cele biznesowe. Sprawdź, co na Ciebie czeka:

  • Spotkanie w gronie praktyków oraz czas na integrację;
  • Konferencja, na której od razu trenujesz się w digital marketingu;
  • Pomysły, analizy, przykłady, wyniki, trendy, raporty, komentarze i rekomendacje;
  • Źródło absolutnie rzetelnej wiedzy, nowych rozwiązań i praktycznych wskazówek;
  • Wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią;
  • Kolejne świetne tematy bierzemy pod lupę – zawsze dobry program;
  • Sondy, ankiety, wnioski, rekomendacje, w których możesz uczestniczyć;
  • Wydarzenie, na którym rozwijasz swój warsztat pracy;
  • Program przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
  • Każdy z wykładów ma wspólny cel – rozwinąć Twoje umiejętności;
  • Tematy, które odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług;
  • Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z bogatym doświadczeniem i imponującymi pomysłami.

➜ A ponadto genialni uczestnicy >>> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości🖐️
 Jak zwykle gwarancja świetnego programu, wśród tematów m.in.:

  • Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.
  • Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.
  • Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.
  • SEO –  wytyczne i rekomendacje praktyków
  • Ocena efektywności kampanii digital.
  • Różne sekwencje dobrego media planu.
  • Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne
  • Interpretacja KPI– analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.
  • Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.
  • Technologia w służbie marketingu.
  • Zagadnienia Design Research + Market Research.
  • Budowa skutecznego i angażującego newslettera
  • Strategie content marketingowe
  • Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?
  • Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne? 

🛎 Bonus Jeżeli chcesz skorzystać z prawdziwego 3 in 1 to jest na to doskonała okazja czyli trzy konferencje w jednej!

Obecnie do każdego biletu otrzymujesz wykłady, później ta opcja dostępna jest tylko w wersji VIP.

Wykłady, do których dostajesz dostęp:

  1. Święta trójca marketingu – czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji?
  2. Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja?
  3. „Google Ads nie działa” – jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View.
  4. Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu.
  5. Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne – jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?
  6. Dobry insight, czyli jak zgłębić motywacje potencjalnych klientów i oprzeć na nich markę?
  7. Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata – Phill Collins, goryl i czekolada.
  8. Customer journey map – sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta.
  9. Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads.
  10. 5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży.
  11. Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?
  12. Jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach.
  13. Kanał marki na YouTube – Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.
  14. Phygital, – nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.
  15. Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.
  16. Najczęściej popełniane błędy – wnioski po wielu audytach SEO.
  17. Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia?
  18. Czy kreatywność i efektywność to konflikt tragiczny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach.
  19. „30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut” – Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas – start!
  20. W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego.
  21. Zasięg to nie wszystko! Na co zwrócić uwagę przy współpracy z youtuberami.
  22. Ile kosztuje nasza uwaga? Analiza stawek i dobrych praktyk reklamowych na Facebooku.
  23. Profesjonalny influencer marketing – czyli jak oddzielić pudełkowe donosy od mierzalnych konkretów.
  24. Content w postcovidowej rzeczywistości. Recepty bez ryzyka powikłań.
  25. Kiedy online marketing zaczyna być hamulcem.
  26. Stabilność PR w niestabilnych czasach.
  27. Marketing logiczny i efektywny.
  28. Zwróć uwagę na ewolucję w mediach czyli nowy wymiar projektowania omnichannelowej strategii komunikacji.
  29. Jak zatrzymać uwagę widzów. Jak pisać i testować spoty by odbiorca został z marką nawet przez 2 minuty reklamy.
  30. Social Media Content: Zrób to lepiej.
  31. Video marketing na youtube – porady jak dziś prowadzić skuteczne działania.
  32. Kiedy logo zaczyna podskakiwać– rola animacji w kreowaniu marki.
  33. Sztuka tworzenia angażujących i skutecznych postów na Linkedinie (i nie tylko).
  34. Takie proste a treściwe, czyli o UX writingu w strategii produktowej.
  35. Pokonać „ad blindness”, czyli jak trendy i kreatywność otwierają oczy konsumentom.
  36. Największe hity i kity mijającego roku czyli podsumowanie influencer marketingu .
  37. Jak mieć więcej za mniej, czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.
  38. Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy – dobre dane zbierasz Ty!
  39. Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień.
  40. Prosta produkcja materiałów video dla biznesu.
  41. Platformy, narzędzia oraz kanały reklamowe niezbędne do zdobycia rynków zagranicznych – myśl globalnie, działaj lokalnie.
  42. Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?
  43. Trendy i jak je wdrożyć w komunikację marki.
  44. Szybciej, łatwiej, taniej – wszystko? Nowe nawyki konsumentów podczas zakupów online w czasie pandemii.
  45. Fantastyczny UX writing i jak go robić.
  46. Post-Covid Marketing; stan na rok 2021 – analiza trendów w komunikacji marek na podstawie zwycięzców z Cannes Lions i Mixx Europe 2021.
  47. Jak skutecznie planować marketing w swojej firmie z wykorzystaniem lejków sprzedażowych?
  48. „Treści w służbie seo? – podpowiedzi dla marketerów”?
  49. Nie samym FMCG żyją gracze, czyli jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach.
  50. Strategia content mkt- jak ją zbudować, napisać i stosować.
  51. Autoprezentacja Medialna i sztuka wystąpień przed kamerą.
  52. UGC – Skąd te treści? Po co i jak pozyskiwać user generated content w komunikacji swojej marki?

Te wykłady dostępne są tylko teraz do każdego rodzaju biletu, później niestety znikają, dlatego zdecydowanie warto skorzystać.

👌 ALL INCLUSIVE by in_dm

  • Udział we wszystkich wystąpieniach
  • Indywidualne rozmowy z prelegentami
  • Przerwy kawowe
  • lunch
  • welcome pack
  • Spotkanie z uczestnikami – są najlepsi!
  • testy, sondy, ankiety
  • Materiały elektroniczne
  • Dostęp do video
  • Sesje Q&A
  • Certyfikat

Co zawiera bilet standard:

  • Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarnej
  • welcome pack
  • Przerwy kawowe
  • Lunch
  • Materiały w wersji elektronicznej – prezentacje

Vip: dodatkowo

  • dostęp do nagrań video na okres 3ms
  • miejsca w wydzielonych rzędach

Bilet live streaming:

  • live streaming z 2 dni
  • prezentacje

Z racji tego, że jesteśmy przekonani, że na tej planecie wszyscy jesteśmy za siebie współodpowiedzialni od teraz z każdego biletu na każdą konferencję 50 zł zbieramy i przekazujemy na pomoc uchodźcom.
Pierwszy raz na in DM? Zapraszamy ❯ ❯ ❯ dołącz do grupy poznaj in DM ❯ ❯ ❯ i zobacz wykłady z poprzednich edycji: 

Dołącz do społeczności, która siebie wspiera.

13-14 czerwca 2022 | Warszawa + online | in Digital Marketing Conference
Zarejestruj się na www.ind m.pl.

Do zobaczenia 👋

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

patronat medialny | informacja organizatora