W nowej reklamie Apple’a pt. „Election” studenci walczą o dominację w wyborach za pomocą nowego, potężnego iPada Air.
Ponieważ miniony piątek był oficjalnym dniem premiery sprzedaży nowego iPada Air firmy Apple (i iPhone’a 5G SE), firma Apple wypuściła nową reklamę przedstawiającą uczniów szkół średnich walczących o zostanie przewodniczącym klasy. Ich podstawową bronią jest nowy, potężny tablet.
Spot zatytułowany Election (pol. Wybory) przedstawia uczniów szkół średnich o imionach Emma i Max, którzy używają dobrze sprawdzonego nowego iPada Air do tworzenia swoich kampanii wyborczych w szkole.
Wraz ze ścieżką dźwiękową This Town Ain’t Big Enough for Both of Us (pol. To miasto nie jest wystarczająco duże dla nas obu) autorstwa Sparksa, reklama prezentuje aparat iPada Air, obsługę Apple Pencil, łączność 5G, przesyłanie wiadomości, kompatybilność z klawiaturą i inne funkcje.
Przeczytaj także: Nowa seria iPhone 13, iPad mini, Apple Watch 7 i więcej
Przyjrzyjmy się niektórym funkcjom tabletu iPad Air dzięki uprzejmości giganta technologicznego z Cupertino:
Przedstawiamy nowego iPada Air. Doładowany przez chip Apple M1. W pięciu niesamowitych kolorach. 10,9-calowy wyświetlacz Liquid Retina z technologią 5G. (Modele komórkowe w zależności od dostępności. Akcesoria sprzedawane oddzielnie.) Przedni aparat ultraszerokokątny 12 MP ze sceną centralną. I oczywiście działa z Apple Pencil i Magic Keyboard.
Na końcu mniej więcej 1-minutowego spotu pojawia się znajome hasło: „Twój następny komputer to nie komputer” (oryg. „Your next computer is not a computer”). Jest ono znane, ponieważ Apple wykorzystywało go przy okazji promocji między innymi iPada Pro.
Jak powszechnie donoszono, nowy iPad Air jest teraz bardzo podobny do obecnego iPada Pro. Oba tablety są wyposażone w chipy „M1” i konfigurację kamery Center Stage. To sprawia, że zastanawiasz się, jakie funkcje będzie zawierać nadchodząca aktualizacja iPada Pro.
Ceny „iPad Air” zaczynają się od 3099 zł (64 GB) za pośrednictwem strony internetowej Apple i sklepów detalicznych.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple | Cult of Mac