Wystartowała kampania promująca TVP GO

Trwa kampania promocyjna nowej platformy hybrydowej Telewizji Polskiej pod hasłem „TVP GO zmienia zasady oglądania!”.

Kampania promująca TVP GO

Telewizja Polska poszerza portfolio swoich nowoczesnych produktów i usług. Taki właśnie ma być nowy serwis premium, platforma hybrydowa TVP GO. Jest to połączenie tradycyjnej telewizji naziemnej z internetem i technologią HbbTV. Dzięki TVP GO widzowie mogą zatrzymywać, oglądać od początku programy, które już się rozpoczęły, a także odtworzyć treści emitowane przez ostatni tydzień bez dodatkowych opłat.

Za pośrednictwem TVP GO (na platformie hybrydowej i w aplikacji mobilnej) Telewizja Polska udostępnia także kanał ukraińskiej telewizji publicznej UA1 (UA Perszyj). Ze względu na ograniczenia regulacyjne (Telewizja Polska nie jest nadawcą tego programu i nie posiada koncesji na jego udostępnianie drogą naziemną) kanał jest dostępny dla widzów posiadających telewizory podłączone do internetu i obsługujące standard HbbTV. 

Spoty promocyjne nowej platformy hybrydowej są emitowane na antenach Telewizji Polskiej w: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Sport, TVP Info, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Kobieta, TVP Dokument, TVP Rozrywka, TVP ABC, TVP Seriale, TVP HD, oraz w mediach społecznościowych i serwisach internetowych. 

Dzięki nowej platformie hybrydowej TVP GO, widzowie mogą za darmo:

  • zatrzymać program w trakcie oglądania,
  • oglądać od początku program, który już się rozpoczął,
  • obejrzeć program emitowany 7 dni wstecz,
  • korzystać z bogatej biblioteki treści na życzenie.

Kampania promocyjna została przygotowana we współpracy z agencją Bridge2Fun, a jej koncepcja odnosi się do zachodzących na świecie zmian technologicznych.

Aplikacje mobilną TVP GO pobierzesz bezpłatnie ze sklepów App Store na iPhone’a (iOS) i Google Play na telefony z systemem Android:

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Telewizja Polska