Globalna platforma zakupowa AliExpress ogłosiła start charytatywnej kampanii społecznej #RazemRobimyCuda.
Celem akcji #RazemRobimyCuda jest wsparcie najbardziej potrzebujących w okresie przedświątecznym. W ramach inicjatywy 50 użytkowników aplikacji AliExpress otrzyma darmowe vouchery zakupowe o wartości 100 USD oraz vouchery charytatywne o wartości 500 USD – do wykorzystania na rzecz jednej z trzech wybranych organizacji pozarządowych. Kampania rozpoczęła się na początku grudnia na portalach Twitter i TikTok.
Poprzez kampanię #RazemRobimyCuda w okresie przedświątecznym AliExpress chce zwrócić uwagę
na problem odpowiedzialności społecznej – dzielenie się troską i miłością z tymi, którzy są w niekorzystnej sytuacji i potrzebują wsparcia. To pierwsza tego typu inicjatywa AliExpress w Polsce.
Kampania na portalu Twitter potrwa od 1 do 13 grudnia, z kolei na portalu TikTok od 4 do 10 grudnia.
W tym czasie ich użytkownicy mogą złożyć życzenia komuś, na kim im zależy śledząc #RazemRobimyCuda
i oznaczając @AliExpressRP na Twitterze oraz @aliexpresspolskaofficial na TikToku, a następnie wygrać darmowy voucher zakupowy o wartości 100 USD i wesprzeć jedną z trzech wybranych organizacji pozarządowych kuponem o wartości 500 USD przekazanym przez AliExpress.
Zwycięzcy 10 najbardziej lubianych filmów zostaną ogłoszeni 13 grudnia br. za pośrednictwem indywidualnych wiadomości e-mail od @aliexpresspolskaofficial.
W kampanii biorą udział trzy organizacje pozarządowe: Fundacja Amicis, Przytulisko w Harbutowicach oraz Fundacja Projekt ROZ. Dzięki kampanii świątecznej AliExpress, do wspomnianych podmiotów mogą trafić produkty o łącznej wartości 25 000 USD.
źródło: AliExpress