OnePlus najszybciej rozwijającą się marką w Europie w 3Q 2021 r.

Odnotowuje imponującą, najwyższą w Europie, roczną stopę wzrostu na poziomie 131%.

Zgodnie z najnowszymi danymi Counterpoint Research Market Pulse za trzeci kwartał 2021 roku, globalna marka technologiczna OnePlus utrzymała swoją pozycję jako jedna z 5 największych marek smartfonów w Europie, odnotowując niezwykłą roczną stopę wzrostu na poziomie 131%. Jest to najwyższy wzrost odnotowany przez markę smartfonów w Europie.

Największy wkład w rozwój OnePlus w regionie zapewnia Europa Północna, odnotowująca ponad 200% wzrost rok do roku, z takimi krajami jak Finlandia, Dania, Szwecja i Norwegia. Wśród krajów, Finlandia odnotowała najwyższe wyniki z 20% udziałem w rynku, najwyższym udziałem OnePlus w Europie. Ponadto Finlandia również odnotowała ogromny wzrost o 153% r/r2 w porównaniu z tym samym kwartałem ubiegłego roku. Te wyniki wskazują na skuteczność realizowanej strategii rozwoju OnePlus, której celem jest wykorzystanie możliwości w regionie skandynawskim. 

Do wyników firmy przyczyniło się również silne partnerstwo OnePlus z Amazonem. Sprzedaż na Amazon odnotowała 159% wzrost rok do roku. Jest to najwyższy wzrost kiedykolwiek odnotowany przez Amazon. Trzy największe rynki, które przyczyniły się do tego znaczącego skoku to Niemcy, Wielka Brytania i Włochy. Strategiczne partnerstwo z Amazonem jest kluczowym filarem strategii rozwoju OnePlus, zgodnym z misją udostępniania doświadczania technologii OnePlus większej liczbie osób w Europie. 

Kolejnym motorem tego sukcesu jest rosnąca społeczność OnePlus w Europie, która obecnie liczy 3,06 miliona użytkowników, z największą liczbą aktywnych użytkowników z Wielkiej Brytanii, Finlandii, Niemczech, Francji i Holandii.

Przez lata OnePlus stworzył jedne z najbardziej uznanych flagowych smartfonów w branży. Najnowszym urządzeniem we flagowym portfolio jest seria OnePlus 9, najbardziej zaawansowana jak dotąd flagowa linia smartfonów marki, oferująca najwyższej klasy flagowy aparat z systemem Hasselblad Camera dla Mobile. W zeszłym roku, wraz z wprowadzeniem serii OnePlus Nord i OnePlus Nord N, firma OnePlus skupiła się na tworzeniu najlepszych produktów i doświadczeń użytkownika w segmencie średniej klasy, dzięki czemu doświadczenie OnePlus jest dostępne dla większej liczby użytkowników na całym świecie. Niedawno OnePlus wprowadziła też na rynek dwa nowe urządzenia z linii produktów Nord – OnePlus Nord 2 5G oraz OnePlus Nord CE 5G. 

Dziś OnePlus obsługuje rynek z różnorodnym portfolio produktów obejmującym smartfony premium i ze średniej półki, niedawno wprowadzony OnePlus Watch, oraz OnePlus Buds Pro – prawdziwie premium bezprzewodowe słuchawki douszne z wiodącym w branży inteligentnym systemem redukcji hałasu.

OnePlus 3Q 2021 (statystyki Counterpoint Research Market Pulse)
OnePlus | Counterpoint Research Market Pulse

źródło: OnePlus Polska