„Squid Game” obejrzało 111 mln widzów w ciągu pierwszych 17 dni

Serial „Squid Game” został nazwany przez Netfliksa największym tytułem w historii w momencie premiery, tytuł dotarł do 111 milionów kont na całym świecie w ciągu pierwszych 17 dni.

Squid Game w serwisie Netflix

Konto Netflix Geeked firmy opublikowało w poniedziałek na Twitterze informację, że thriller survivalowy Hwanga Donga-Hyuka dotarł do 111 milionów kont na całym świecie w ciągu pierwszych 17 dni. Co więcej, Squid Game to pierwsza seria Netflixa, która przekroczyła 100 milionów w ciągu pierwszych 28 dni od premiery w usłudze. Netflix zazwyczaj używa 28-dniowych okresów do pomiaru popularnosci tytułu na swojej platformie.

Rzecznik Netfliksa potwierdził w rozmowie z The Verge, że udostępnione statystyki opierają się na liczbie kont, które oglądały serial przez co najmniej dwie minuty, co jest standardową miarą rankingu tytułów (chociaż wykorzystał dodatkowe pomiary do śledzenia sukcesów tytułów w przeszłości ).

Od 17 września – czasu debiutu w serwisie Netflix Squid Game osiągnął 1. miejsce w usłudze przesyłania strumieniowego w 94 krajach — w każdym kraju na świecie, w którym usługa ma listę 10 najlepszych tytułów. Dodatkowo serial miał 1. miejsce przez 21 dni w USA, bijąc rekord dla tytułu nieanglojęzycznego.

Squid Game został wcześniej ogłoszony jako pierwszy koreański tytuł, który osiągnął najwyższe miejsce w USA.

Oglądaj na Netflix (Przycisk)

źródło: The Verge