inDM 2021: 3-dniowa konferencja online od 13 października!

Sprawdź, co przygotowali organizatorzy kolejnej edycji in Digital Marketing Conference, która odbędzie się online już od 13 do 15 października 2021 roku.

in Digital Marketing Conference 2021
  • Bonus : dostęp do wykładów online z całej edycji inDM 2021
  • Łącznie: 60 topowych tematów z Digital marketingu.
  • Bardzo bogaty materiał do pracy i rozwoju swojej marki oraz swoich kompetencji.

Zapraszamy w imieniu organizatorów do udziału w konferencji in Digital Marketing.

Podczas wydarzenia wystąpią cenieni specjaliści z Polski, osoby o nieszablonowym podejściu do branży i z ogromnym doświadczeniem, między innymi są to założyciele agencji reklamowych, dyrektorzy działów marketingu potężnych firm oraz niezastąpieni w pracy eksperci. 

Co w programie inDM 2021?

Post-Covid Marketing; stan na rok 2021 – analiza trendów w komunikacji marek na podstawie zwycięzców z Cannes Lions i Mixx Europe 2021. | Filip Beźnicki, Havas Media

Jaki wpływ na budowanie marek i skutecznej komunikacji miała pandemia? Jak komunikować się do nowego konsumenta, tak żeby komunikacja była czymś więcej niż szumem i żeby budować marki, które mają znaczenie? Jak zmieniły się potrzeby konsumenta i komu najlepiej udało się te zmiany uchwycić? 

Analizując wybranych zwycięzców z konkursów Cannes Lions i Mixx Europe 2021 pokażę kluczowe trendy, które kształtowały komunikację w roku 2021 i które będą wyznaczać kierunki dla marek w Polsce i na świecie na przyszłość.

Dobry insight, czyli jak zgłębić motywacje potencjalnych klientów i oprzeć na nich markę? | Marta Jaskulska, brandlogic.pl 

Dobry Insight jest jak Złoty Graal w komunikacji marketingowej.
Tych – pozornie prostych – kilka słów ma ogromne przełożenia na skuteczność w marketingu. Wynika ona z wglądu w naturę ludzką i impulsy kierujące człowiekiem i jego motywacjami.
I choć każdy chce z pracować w oparciu o dobry insight, tylko nieliczni wiedzą jak.
Czy faktycznie praca z insightem musi być aż tak wielkim wyzwaniem? Odpowiedź znajdziecie w moim wystąpieniu.

W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego. | Bartosz Walat, VMLY&R

Rozwiązania kreatywne stosowane w reklamie bywają powtarzalne, dlatego wymyślenie czegoś nowego to lawirowanie między tym, co sprawdza się od lat, a tym, co aktualnie jest w trendzie. No dobrze, a można jaśniej? Można. Dlatego podczas wykładu wymyślimy big ideę. Albo wiecie co, wymyślimy big ideę i serię pomysłów na kampanię. Zachęcam do udziału, pomysły dostaniecie gratis.

Ile kosztuje nasza uwaga? Analiza stawek i dobrych praktyk reklamowych na Facebooku. | Jan Zając, Sotrender 

  • analiza przeciętnych CPM & CPC
  • różnice pomiędzy branżami – kto wydaje najwięcej, kto najmniej
  • czego unikać, żeby nie przepłacać – najczęściej popełniane błędy
  • rzeczywiste dane – ponad 20k polskich kampanii z 2021 r.

Profesjonalny influencer marketing – czyli jak oddzielić pudelkowe donosy od mierzalnych konkretów. | Kamil Bolek, LTTM 

Influencer marketing niesie sobą wiele możliwości. Ambasadorzy marki jednocześnie mogą pełnić funkcję sprzedażową, budować pozytywny wizerunek marki, zwiększać zaufanie, czy wiarygodność. Trafny dobór twórców to kluczowe zadanie w każdej skutecznej kampanii influencer marketingowej. Problem polega na tym, że większość wiedzy na temat influencerów pochodzi obecnie z nagłówków plotkarskich portali, analiz o wątpliwej metodologii i danych bez sensu… Czas rozprawić się z kilkoma mitami, wskazać najpowszechniejsze błędy, zmierzyć się z największymi przekrętami branży i pokazać jak powinien wyglądać profesjonalny influencer marketing.

Content w postcovidowej rzeczywistości. Recepty na 2021 bez ryzyka powikłań. | Agnieszka Chacińska, Wavemaker

Czy pandemiczny content jest już passé? Jakie przyniósł powikłania dla komunikacji marek i co już z nami zostanie? Jak (bez względu na kolejne fale) zaszczepić w konsumentach komunikację, tworząc treści adekwatne do aktualnych oczekiwań klientów wobec marek? Jak planować content w czasach niepewności? Jak przekuć zmiany, które przyspieszyła pandemia w skuteczne przekazy reklamowe? Wspólnie przejdziemy przez przykłady kampanii, które odpowiedzą na te pytania. Przyjrzymy się też trendom, na które w szczególności warto zwrócić uwagę, tworząc kreacje w przyszłym roku.

Zwróć uwagę na ewolucję w mediach czyli nowy wymiar projektowania omnichannelowej strategii komunikacji. | Łukasz Zaleśny, OMD 

Malejące znaczenie mediów tradycyjnych i tym samym digitalizacja media-mixów mają wspólną przyczynę –  nowe zachowania konsumentów w cyfrowym świecie. Ludzie są mniej uchwytni dla reklamodawców i marki muszą się bardziej starać o ich uwagę. W swojej prezentacji opowiem co w takiej sytuacji może zrobić marketer, aby skutecznie docierać do swoich odbiorców.

Jak zatrzymać uwagę widzów. Jak pisać i testować spoty by odbiorca został z marką nawet przez 2 minuty reklamy. | Karol Modzelewski, AdRebellion 

Jak zatrzymać uwagę widzów? Co sprawia, że niektóre reklamy są oglądane nawet kilka minut. Uwaga konsumenta to graal komunikacji marek, bo bez niej trudno o dobre wyniki kampanii. Z tej prezentacji dowiesz się jak przez scenariusz, zabiegi kreatywne oraz proste testy stworzyć spot , który na długo przykuje uwagę konsumenta

Video marketing na youtube – porady jak dziś prowadzić skuteczne działania. | Karola Chojnowska, Nieagencja 

Z tego wykładu dowiesz się jak skutecznie przeprowadzać kampanię na YouTube. Czy własny kanał ma zawsze sens? Czy współpraca z Youtuberami jest dla wszystkich? Czego unikać? Czego wymagać? Od czego zacząć? Ile powinny trwać działania na YouTube? Czy YouTube to jedyna video platforma godna uwagi?

Kiedy logo zaczyna podskakiwać– rola animacji w kreowaniu marki. | Michał Kuczkowski, Opus B

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy logo firmy pojawiało się tylko w druku czy było wyklejane na firmowym samochodzie albo stroju pracowników. Wraz ze wzrostem obecności video w komunikacji, marki musiały zacząć zwracać coraz większą uwagę na to, jak wyglądają „w ruchu”. W procesie kreowania wizerunku język animacji staje na równi z kolorami firmowymi.

Dużą rolę odgrywa również wzrost znaczenia mediów preferujących formaty animowane, takich jak digital, platformy VOD czy nawet ekrany bankomatów. Nie można pomijać także starej, ale wciąż popularnej telewizji. Wiele firm czy wydarzeń istnieje dla swoich odbiorców tylko w świecie cyfrowym, dla którego animacja jest naturalnym językiem komunikacji.

Czy logo powinno podskakiwać? Jak dodać „życia” do przekazu, nie wywołując oczopląsu u odbiorcy? Przyjrzymy się i ocenimy największych i nauczymy oceniać realizowane dla nas projekty. Managerowie na co dzień muszą mierzyć się z oceną jakości prezentowanych im projektów, dlatego podczas wystąpienia omówione zostaną przykłady dobrych i złych praktyk. Taka praktyczna wiedza w pigułce pozwoli marketerom na skuteczniejszą ocenę jakości i wartości danej animacji i będzie doskonałą okazją do zgłębienia tematu.

W procesie strategii mkt: wyznaczony cel marketingowy przekładamy na działania operacyjne. Etapy i kluczowe decyzje. | Albert Stęclik, Dziadek do orzechów

Właśnie, co dalej? Jak ułożyć sobie sekwencję kolejnych kroków? Czym się kierować? Gdzie są punkty krytyczne? Jak ułożyć plan działań operacyjnych. Czyli od celu do czynu!”

Pokonać „ad blindness”, czyli jak trendy i kreatywność otwierają oczy konsumentom. | Katarzyna Żakieta, CAPEMORRIS

Tzw. ślepota reklamowa to popularny termin, ale co oznacza dzisiaj? Jakie konsekwencje niesie dla tworzenia przekazów reklamowych? Podczas wystąpienia opowiem o tym zjawisku i pokażę, jak kreatywnie z nim walczyć, m.in. dzięki obserwacji trendów, zaangażowaniu społeczności czy dobraniu odpowiednich kanałów i komunikacji.

Kreatywna warstwa reklam – creatives w praktyce. | Magda Kosterkiewicz, Anton Kirichenko, MTA Group (Quality Score)

Kreatywna warstwa reklam to nie tylko konieczność, bez której nie jesteśmy w stanie wypuścić kampanii, ale także najważniejszy dla odbiorców element naszych promocji.
To z kreacją spotykają się oni bezpośrednio i to ona decyduje o tym, czy zdobędziemy i utrzymamy ich cenną uwagę. Warto zatem przywiązywać do niej ogromną wagę, ponieważ często to głównie ona decyduje o wynikach prowadzonej przez nas kampanii. Wiele zależy też od prawidłowego dobierania kreacji do grupy odbiorców.
O tym  jak wykorzystuje się podejście kreatywne w tworzeniu reklam na przykładzie Facebooka, jak buduje się kreację dobraną do odbiorców i przede wszystkim jak ich zrozumieć i stworzyć coś, co będzie dla nich atrakcyjne.

Przygotowania SEM części media planu | Sviatoslav Moskalyuk, Performics

Sztuka tworzenia angażujących i skutecznych postów na Linkedinie (i nie tylko). | Adrian Gamoń 

W czasie prelekcji dowiesz się od A do Z jak tworzyć posty, które przyciągają niczym magnes, są atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej, pomogą Ci zwiększyć liczbę obserwujących / kontaktów I wzmocnić wizerunek Twojej firmy / osoby. Dowiesz się, jak działa algorytm treści, czym charakteryzują się angażujące posty, jakie są ich rodzaje i jak to się dzieje, że część z nich jest chętniej komentowana od innych.

Takie proste a treściwe, czyli o UX writingu w strategii produktowej. | Katarzyna Kałwak, Netguru 

Skanowanie wzrokiem instrukcji. Rejestracja konta. Wrzucenie produktu do koszyka. Zwykłe zachowania podparte standardowym tekstem? No nie, tu właśnie wchodzi twórca treści.

Znalezienie odpowiedniej informacji w odpowiednim miejscu buduje zaufanie. Wybór tonu, dopasowanie stylu do odbiorcy i przewidzenie jego emocji – tak tworzy się prawdziwe zaangażowanie.

Od prostego przycisku na stronie, przez bycie przewodnikiem na ścieżce doświadczenia klienta. Słowami budujemy markę. A ja opowiem Wam, jak do tego budowania można się zabrać.

Jak skutecznie planować marketing w swojej firmie z wykorzystaniem lejków sprzedażowych? | Wojciech Bizub, WBIZNES skuteczny marketing

Porozmawiamy:

  • Dlaczego środkowa część lejka sprzedażowego to najważniejszy, a zarazem najbardziej zaniedbywany element w procesie sprzedaży?
  • Z jakich elementów składa się kompletny plan marketingowy i dlaczego nie wolno pominąć żadnego z nich?
  • Najważniejsze założenia przed rozpoczęciem planowania działań marketingowych w firmie.

Ocena efektywności kampanii Digital. | Marcin Smoleński, MTA Group (Quality Score)

W pracy marketera jednym z najważniejszych czynników jest umiejętność mierzenia rezultatów. Warstwa techniczna tworzenia kampanii reklamowej w dowolnym kanale jest mniej lub bardziej przyswajalna dla niemal każdego, jednak o prawdziwej wartości naszej pracy świadczą rezultaty i osiągnięte cele. Można pokusić się o stwierdzenie, że te drugie są niemal najwyższą wartością dla klienta. W związku z tym ważne jest, aby prowadzić kampanie skuteczne i nauczyć się zmieniać tory, gdy cele okazują się niezadowalające. 

Celem wykładu jest pokazanie uczestnikom możliwych sposobów mierzenia rezultatów kampanii digital oraz przedstawienie, w jaki sposób formułować cele, od których zależą efekty. Pozwoli ono na utworzenie bardziej świadomego obrazu.

Nie samym FMCG żyją gracze, czyli jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach. | Wojciech Grzegorzyca, Gameset

Gaming jest obecnie ogromną branżą, a granie w gry to pasja dla wielu osób. W 2021 roku przychody z rynku gier mają wynieść ponad 175 miliardów dolarów. Liczba graczy na świecie ma natomiast sięgnąć prawie 3 miliardów. Osoby grające w gry stanowią wielką grupę odbiorców, do których swoje produkty kierują m.in. firmy z sektora FMCG. Jednak gaming marketing daje możliwości dotarcia do tej grupy także markom z innych branż. Jak wykorzystać ten potencjał?

Treści w służbie seo – podpowiedzi dla marketerów | Andrzej Zieliński, MTA Group (Quality Score)

Zobacz, co zyskasz!

  • Zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wykorzystać SEO w Twoim biznesie.
  • Dowiesz się, jak analizować efekty realizowanych działań.
  • Poznasz sposoby na zwiększenie ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania.
  • Nauczysz się logicznie planować działania SEO.
  • Poznasz dobre i złe praktyki pozycjonowania.
  • Zrozumiesz, jaką wartość daje SEO Tobie oraz Twoim klientom.

Zobacz, czego się nauczysz

W ciągu spotkania dowiesz się, m.in.:

  • Jak tworzyć treści zoptymalizowane pod kątem SEO.
  • Jak umiejętnie dobierać frazy kluczowe.
  • Jak poprawnie realizować link building.
  • Jak planować działania SEO.
  • Na co zwracać uwagę i co daje najlepsze efekty w pozycjonowaniu.

To nie żart – improwizacja stosowana dla marketingu. | Bart Jurkowski, I’MPRO IMPRO

Po warsztaty improwizacji sięgają dziś zarówno światowi giganci tworzący innowacje (Google, Pixar czy Apple), jak również prestiżowe uniwersytety kształcące przyszłych liderów na kierunkach MBA (np. Stanford, UCLA czy Massachusetts Institute of Technology). Dlaczego? Ponieważ zajęcia z improwizacji stosowanej mogą rozwijać zespołową kreatywność, humor oraz umiejętność wychodzenia poza własne schematy. 

Poznaj jak można zastosować improwizację stosowaną w pracy zespołu marketingowego w 2 kontekstach: 

  • jako narzędzie rozwojowe – warsztaty improwizacji stosowanej jako metoda na zwiększenie ilości oraz różnorodności pomysłów w Twoim zespole kreatywny
  • jako narzędzie marketingowe – improwizacja jako sposób na generowanie contentu komediowego, na który reaguje grupa docelowa. 

Podczas prezentacji pojawi się kilka raportów branżowych, parę case study oraz trzy żarty (tylko jeden będzie śmieszny).

Dodatkowe bonusy z dołączenia do wydarzenia to: 👇

🔸 Bezpłatne konsultacje z prelegentami, podczas konferencji. 

🔸  Dostęp do nagrań video ze wszystkich wykładów konferencji!

Po więcej informacji zapraszamy na stronę wydarzenia inDM.pl.

źródło: informacja organizatora | patronat medialny