Spotify na 3 mies. w promocji do 28 września 2021 r.

Trzymiesięczna subskrypcja Spotify teraz w promocji za 0 zł dla nowych użytkowników i za 19,99 zł dla powracających subskrybentów – sprawdź, jak skorzystać?

Promocja Spotify: 3 miesiące za darmo (oferta ważna do 28 września 2021 r.)

Co jakiś czas muzyczny serwis streamingowy Spotify wypuszcza specjalną ofertę subskrypcji dla nowych użytkowników oraz dla tych, którzy już kiedyś korzystali z serwisu, ale z niego zrezygnowali. Najnowsza propozycja skierowana jest właśnie do tych grup – w ramach promocji nowi użytkownicy mogą zacząć subskrybować Spotify w wersji Premium przez 3 miesiące za 0 zł.

Osoby, które już korzystały z serwisu i zrezygnowali z subskrypcji przed 1 sierpnia 2021 mogą z kolei wykupić plan Premium Individual za 19,99 zł na okres 3 miesięcy.

Oferta jest dostępna dla kwalifikujących się osób do 28 września 2021 roku. Aby skorzystać z promocji wystarczy wejść na stronę internetową usługi i po zalogowaniu wybrać ofertę przez banner z przyciskiem „Zyskaj 3 miesiące za darmo lub w przypadku powracających użytkowników „Wznów Premium”.

Dlaczego warto korzystać ze Spotify Premium?

Pobieranie

Pobieranie utworów i możliwość słuchania offline.

Bez reklam

Nieprzerywane utwory reklamami.

Słuchanie

Odtwarzanie dowolnych utworów na różnych urządzeniach.

Pomijanie

Pomijanie utworów bez limitu.

W ramach Premium otrzymujesz między innymi:

  • 3 miesiące za darmo (lub w cenie 19,99 zł dla powracających) – w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji, aby po okresie 3 mies. nie została naliczona standardowa miesięczna stawka,
  • dostęp do biblioteki ponad 30 mln utworów,
  • możliwość słuchania muzyki w trybie offline w dowolnym miejscu,
  • muzyka bez reklam i przerywania odtwarzania,
  • możliwość wyboru dowolnych utworów do odtwarzania i pomijania bez ograniczeń.

Oferty mogą być dostępne również w innych regionach, ale mogą występować pewne różnice cenowe w poszczególnych krajach.
Zapoznaj się z regulaminem oferty promocyjnej Spotify Premium.

źródło: Spotify