Apple uruchomiło nowy program naprawy związany z problemami związanymi z dźwiękiem w telefonach iPhone 12 i iPhone 12 Pro.
Firma Apple uruchomiła program naprawy dla modeli telefonów iPhone 12, aby rozwiązać problemy z dźwiękiem w słuchawce w niektórych urządzeniach. Apple twierdzi, że ustaliło, że w niewielkim procencie urządzeń iPhone 12 i iPhone 12 Pro mogą „występować problemy z dźwiękiem z powodu komponentu, który może ulec awarii w module odbiornika”.
Urządzenia iPhone 12 i iPhone 12 Pro, których dotyczy ten problem, zostały wyprodukowane między październikiem 2020 roku a kwietniem 2021 roku. Problem dotyczy tylko iPhone’a 12 i iPhone’a 12 Pro, przy czym iPhone 12 mini i iPhone 12 Pro Max nie są dotknięte tą usterką i nie są objete programem.
Jeśli masz iPhone’a 12 lub iPhone’a 12 Pro, który nie emituje żadnego dźwięku ze słuchawki podczas rozmowy, odwiedź najbliższy Autoryzowany Serwis Apple’a i bezpłatnie napraw problem. Bezpłatna usługa będzie dostępna tylko wtedy, gdy Twój iPhone jest wolny od jakichkolwiek uszkodzeń sprzętu, które mogłyby potencjalnie powodować problemy podczas naprawy. W takich przypadkach będziesz zmuszony najpierw naprawić problem sprzętowy, taki jak zepsuty ekran, płacąc z własnej kieszeni, zanim Apple na swój koszt naprawi usterkę związana z dźwiękiem.
Program naprawy firmy Apple obejmuje wadliwe modele iPhone’a 12 i iPhone’a 12 Pro przez dwa lata od daty pierwszego wprowadzenia urządzeń do sprzedaży.
źródło: Apple