Jak przekierować paczkę w aplikacji InPost Mobile?

Od teraz w aplikacji mobilnej InPost Mobile można przekierować paczkę kurierską do Paczkomatu lub punktu odbioru.

Jak przekierować paczkę kurierską InPostu do Paczkomatu?

Zamawiając kuriera InPostu, możesz teraz spokojnie przekierować paczkę do pobliskiego Paczkomatu, inny adres albo do punktu odbioru za pomocą aplikacji mobilnej InPost Mobile. Do tej pory przekierowanie paczki kurierskiej było możliwe tylko za pośrednictwem strony internetowej, nowa funkcja aplikacji pozwala to zrobić znacznie szybciej i łatwiej.

Jak przekierować paczkę kurierską InPost w aplikacji?

Przy wybranej przesyłce kurierskiej na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknij przycisk Przekieruj, a następnie wybierzesz nową preferowaną opcję dostawy. Możesz przekierować swoją paczkę do sąsiada, do PaczkoPunktu lub do Paczkomatu w Twojej najbliższej okolicy.

Usługa przekierowania paczki jest bezpłatna. Większość paczek otrzyma opcję przekierowania do sąsiada. Przekierowane do Paczkomatu mogą być tylko te paczki, które spełniają określone kryteria, między innymi związane z rozmiarem. Przesyłka musi zmieścić się do skrytki w Paczkomacie, czyli mieć gabaryt A, B lub C. 

Dzięki aplikacji możesz również nadać paczkę bez drukowania etykiety, odbierzesz przesyłkę zdalnie, przedłużysz czas odbioru paczki a od teraz przekierujesz ją tam, gdzie chcesz.

Aplikację InPost Mobile pobierzesz ze sklepu App Store i Google Play:

źródło: InPost