Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Co się dzieje w ciągu minuty w internecie w 2021 roku?

W ciągu zaledwie 60 sekund w internecie A.D. 2021 ludzie na całym świecie przeglądają wiele ekranów i błyskawicznie przełączają się pomiędzy platformami społecznościowymi.

Przy tak dużej liczbie przewijania, publikowania, przesuwania, tweetowania, polubiania, udostępniania, pobierania, przyciągania, niezwykle ważne jest, aby zrozumieć, co robią odbiorcy co 60 sekund, gdy staramy się przyciągnąć ich uwagę. Świat cyfrowy to wszechświat sam w sobie i do tego bardzo szybko poruszający się i zmieniający. Niezliczona ilość pobrań i przesłań, postów i wyszukiwań, wiadomości wysłanych i odebranych, słuchania i strumieniowania odbywają się w każdej minucie w sieci WWW.

Według danych zebranych przez Lori Lewis i opublikowanych w serwisie AllAccess, 60 sekund w sieci w 2021 roku to ponad 500 godzin treści przesłanych na YouTubie, 695 000 historii udostępnionych na Instagramie i prawie 70 milionów wiadomości wysłanych przez WhatsAppa i Facebook Messengera. Ta sama minuta internetowa zawiera również ponad dwa miliony przeciągnięć na Tinderze, a także niesamowite 1,6 miliona dolarów wydanych podczas zakupów online.

Skoro to wszystko dzieje się co 60 sekund – jak możemy wyróżnić i wzmocnić markę? W końcu siła marki napędza wartość finansową. Aby wzmocnić markę trzeba pamiętać o bardziej znaczącej mierze zaangażowania i postawić na komunikację z fanami, tworzenie angażujących treści, łączenie społeczności w offlinie, słuchać i realizować pomysły społeczności i postawienie się w sytuacji klientów, aby poznać ich punkt widzenia.

Musimy lepiej słuchać, aby zrozumieć trendy, tematy i doświadczenia, które mają znaczenie dla odbiorców. Marki, które zwracają uwagę w przestrzeni społecznościowej i wykraczają poza oczekiwania, znajdą więcej możliwości rozwoju, co prowadzi do bardziej lojalnej (i dochodowej) bazy odbiorców.

To, jak wygląda dzisiaj cyfrowy świat doskonale pozwala nam zrozumieć przyjrzenie się tym 60 sekundom.

Statystyki internetowe i mobilne: 1 minuta w internecie w 2021 roku:

źródło: Statista | Lori Lewis

Exit mobile version