Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Pandemia ukształtowała nowe zachowania online

Ericsson opublikował swoje największe badanie konsumenckie „Future Urban Reality”, obejmujące opinie 2,3 mld konsumentów z 31 rynków, z którego wynika, że konsumenci do 2025 roku dodadzą do swoich aktywności online średnio 2,5 nowej usługi.

Nowy raport konsumencki sporządzony przez Ericsson (NASDAQ: ERIC) przewiduje, że tendencja do przenoszenia zasadniczych elementów codziennego życia do sieci – zapoczątkowana przez globalną pandemię Covid-19, pozostanie istotna dla ludzi z całego świata długo po przeminięciu pandemii. Raport Ericsson ConsumerLab zatytułowany The Future Urban Reality zawiera istotne spostrzeżenia dotyczące tego, co w przekonaniu konsumentów będzie się działo po pandemii aż do roku 2025.

Raport ten opiera się na równoważnych opiniach 2,3 mld konsumentów z 31 rynków i przewiduje, że konsumenci nie tylko będą nadal wykonywać rutynowe aktywności – takie jak praca zdalna, e-nauka, e-zdrowie i internetowe zakupy spożywcze – online, ale jeszcze dodadzą do nich średnio 2,5 nowej usługi. Autorzy raportu przewidują, że zamiast tego konsumenci będą priorytetowo traktować przeznaczanie czasu wolnego na podróże, praktykowanie mindfulness oraz spędzanie czasu z przyjaciółmi i rodziną.

Przewiduje się, że gdy nowa norma stanie się rzeczywistością, konsumenci będą spędzać w sieci średnio o dziesięć godzin w tygodniu więcej. Zmiana ta prawdopodobnie zmniejszy też lukę pomiędzy umiarkowanymi i zaawansowanymi użytkownikami usług online, ponieważ więcej użytkowników zaczęło podczas pandemii wprowadzać więcej usług online do swojego codziennego życia. 

Kluczowe wnioski płynące z raportu:

Zapoznaj się z pełną wersją raportu The Future Urban Reality:

źródło: Ericsson

Exit mobile version