Kolejna edycja Kongresu For Social Media już od 27 maja 2021 roku!

Kongres For Social Media tym razem ma wyjątkową formułę wydarzenia, ponieważ prelekcje będą trwać przez 2 dni – od 27 do 28 maja 2021 roku. Aż 14 wykładów, każdy dotyczący działań w mediach społecznościowych.

KOngres For Social Media (maj 2021)

Celem kongresu For Social Media jest szerzenie wiedzy z obszaru marketingu w najpopularniejszych kanałach internetowych oraz pokazanie jak konkretne działania marketingu społecznościowego mogą przełożyć się na duże korzyści biznesowe dla firmy. Prelegentami są cenieni eksperci, którzy w codziennej pracy poszukują nowych możliwości wykorzystania social media do celów biznesowych. 

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Będziesz na bieżąco z nadchodzącymi trendami W Świecie social media. 
  • Wyjdziesz z monotonnego sposobu działania.
  • Zobaczysz jak działa konkurencja. 
  • Zainspirujesz się i otrzymasz porady! 
  • Będziesz mieć możliwość prywatnej konsultacji z prelegentami!
  • Dodatkowo otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji GRATIS!

Program kongresu ForSM 2021

  • Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, niepotrzebnie! Jak prowadzić tam skuteczne biznesowe kampanie.
  • Jak obliczyć ROI z działań social media?
  • Rokujące trendy w social media – na co warto zwrócić uwagę.
  • YouTube – jak wzorowo technicznie przygotować swoje konto.
  • Jakie działania na koncie firmowym na Linkedin dziś najlepiej procentują?
  • Grupy na Facebooku – jak je ciekawie i skutecznie aktywizować.
  • Podcasty – jak wykorzystać je w strategii działań marki.
  • Całoroczna strategia działań na YT – o czym należy pamiętać przy rozwoju kanału.
  • Zaangażowana społeczność na Facebooku – taktyczne działania.
  • Targetowanie reklam na FB – moje pomysły.
  • Przemyślana strategia content jako gwarant skutecznej komunikacji.
  • Instagram – 7 wskazówek dla konta firmowego.
  • Wideo marketing – dystrybucja i dotarcie.
  • Ciekawe kampanie w social mediach, na które warto zwrócić uwagę – case study.
  • Facebook Audience Insights – z czego polecam korzystać, rady praktyka.

Jeszcze przed Kongresem możesz zacząć oglądać materiały z poprzedniej edycji.

Dostępne nagraniach video z Kongresu ForSM 2020:

  • User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji. Łukasz Głombicki
  • Facebook Ads – misja optymalizacja. Jakub Bąkała
  • Wideo marketing – praktyczne porady.Piotr Król
  • Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości. Anna Ledwoń-Blacha
  • AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o świecie, który nie kończy się na instagramowym poście! Agata Patoła.
  • Analiza danych w social media, czyli co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski. Albert Radomski
  • Poskromić algorytm Linkedin w 2020 roku. Rafał Szymański
  • Budowa zaangażowania jako jeden z filarów skutecznej sprzedaży. Mateusz Nowak
  • Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy. Magdalena Górnicka-Partyka
  • Trendy w Social Media – w Polsce i na świecie. Łukasz Głombicki

Zarejestruj się i weź udział w tegorocznym For Social Media:

źródło: informacja organizatora