Kongres For Social Media tym razem ma wyjątkową formułę wydarzenia, ponieważ prelekcje będą trwać przez 2 dni – od 27 do 28 maja 2021 roku. Aż 14 wykładów, każdy dotyczący działań w mediach społecznościowych.
Celem kongresu For Social Media jest szerzenie wiedzy z obszaru marketingu w najpopularniejszych kanałach internetowych oraz pokazanie jak konkretne działania marketingu społecznościowego mogą przełożyć się na duże korzyści biznesowe dla firmy. Prelegentami są cenieni eksperci, którzy w codziennej pracy poszukują nowych możliwości wykorzystania social media do celów biznesowych.
Dlaczego warto wziąć udział?
- Będziesz na bieżąco z nadchodzącymi trendami W Świecie social media.
- Wyjdziesz z monotonnego sposobu działania.
- Zobaczysz jak działa konkurencja.
- Zainspirujesz się i otrzymasz porady!
- Będziesz mieć możliwość prywatnej konsultacji z prelegentami!
- Dodatkowo otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji GRATIS!
Program kongresu ForSM 2021
- Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, niepotrzebnie! Jak prowadzić tam skuteczne biznesowe kampanie.
- Jak obliczyć ROI z działań social media?
- Rokujące trendy w social media – na co warto zwrócić uwagę.
- YouTube – jak wzorowo technicznie przygotować swoje konto.
- Jakie działania na koncie firmowym na Linkedin dziś najlepiej procentują?
- Grupy na Facebooku – jak je ciekawie i skutecznie aktywizować.
- Podcasty – jak wykorzystać je w strategii działań marki.
- Całoroczna strategia działań na YT – o czym należy pamiętać przy rozwoju kanału.
- Zaangażowana społeczność na Facebooku – taktyczne działania.
- Targetowanie reklam na FB – moje pomysły.
- Przemyślana strategia content jako gwarant skutecznej komunikacji.
- Instagram – 7 wskazówek dla konta firmowego.
- Wideo marketing – dystrybucja i dotarcie.
- Ciekawe kampanie w social mediach, na które warto zwrócić uwagę – case study.
- Facebook Audience Insights – z czego polecam korzystać, rady praktyka.
Jeszcze przed Kongresem możesz zacząć oglądać materiały z poprzedniej edycji.
Dostępne nagraniach video z Kongresu ForSM 2020:
- User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji. Łukasz Głombicki
- Facebook Ads – misja optymalizacja. Jakub Bąkała
- Wideo marketing – praktyczne porady.Piotr Król
- Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości. Anna Ledwoń-Blacha
- AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o świecie, który nie kończy się na instagramowym poście! Agata Patoła.
- Analiza danych w social media, czyli co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski. Albert Radomski
- Poskromić algorytm Linkedin w 2020 roku. Rafał Szymański
- Budowa zaangażowania jako jeden z filarów skutecznej sprzedaży. Mateusz Nowak
- Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy. Magdalena Górnicka-Partyka
- Trendy w Social Media – w Polsce i na świecie. Łukasz Głombicki
Zarejestruj się i weź udział w tegorocznym For Social Media:
źródło: informacja organizatora