Heyah 01 startuje z nową ofertą subskrypcyjną

Prosto, wygodnie i bez zobowiązań – Heyah 01 startuje z nową ofertą subskrypcyjną w cenie 19,99 zł miesięcznie.

Heyah 01 - nowa oferta subskrypcyjna (marzec 2021)

Operator wirtualny Heyah 01 swystartował dzisiaj z odświeżoną ofertą w formie subskrypcji. Każdy nowy użytkownik, który wybierze Heyah 01 w wiosennej odsłonie, otrzyma 30-dniowy dostęp do nielimitowanych rozmów, SMS-ów, MMS-ów i paczkę aż 20 GB za symboliczną złotówkę. Ma być prosto, wygodnie, bez zobowiązań i… tanecznie. Co to oznacza w praktyce? Heyah 01 oddaje w ręce swoich użytkowników jedną z najbardziej konkurencyjnych i pozbawioną kruczków ofertę na rynku – można ją łatwo aktywować i korzystać z niej bez zobowiązań w prostej, subskrypcyjnej formie. Na te nowości niektórzy, jak choćby robot z kampanii Heyah 01, już intensywnie przebierają nogami, nie mogąc doczekać się korzystania z odświeżonej oferty.

Na nowych klientów, którzy zdecydują się sięgnąć po Heyah 01, czeka atrakcyjna niespodzianka – przez pierwszy miesiąc koszt usługi wyniesie jedynie symboliczną złotówkę. Użytkownicy otrzymają w pakiecie nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz paczkę 20 GB na 30 dni. Po okresie promocyjnym koszt usługi wyniesie 19,99 zł na 30 dni, co stanowi obecnie jedną z najkorzystniejszych ofert na polskim rynku.

Heyah 01 została stworzona z myślą o tych, którzy cenią w życiu proste i wygodne rozwiązania. Tak też jest w przypadku nowej oferty – wystarczy, że nowy użytkownik:

  1. zamówi kartę na stronie sklep.heyah.pl,
  2. zweryfikuje swoją tożsamość za pośrednictwem banku lub kuriera, który dostarczy kartę,
  3. wybierze sposób dostawy (punkt odbioru Inpost, punkt odbioru DHL lub przesyłka kurierska),
  4. odbierze kartę i w kilka minut będzie mógł korzystać z aktywnej usługi.

Subskrypcja Heyah 01 aktywuje się automatycznie, co oznacza że klienci nie muszą nic instalować, by ją uruchomić. Z kolei aby móc nią łatwo zarządzać, sprawdzać faktury, zmieniać podpiętą kartę płatniczą, etc. wystarczy zainstalować aplikację „Moja Heyah” i tam wprowadzać niezbędne zmiany. Wszystko prosto, wygodnie i bez zobowiązań – ci, którzy „wiedzą, co robić”, z pewnością nie będą długo zastanawiać się nad sięgnięciem po nową ofertę Heyah 01.

Tanecznym krokiem po nową ofertę

Odświeżonej ofercie Heyah 01 towarzyszy szeroka kampania reklamowa w telewizji oraz w internecie. Obok samej usługi jej głównym bohaterem, od którego trudno oderwać wzrok, jest robot tańczący w rytm energetycznego utworu „Sprężynka” autorstwa legendarnego DJ Hazela. Zarówno robot, jak i Heyah 01 nie mogą nacieszyć się updatem oferty i faktem podzielenia się nią z użytkownikami.

Kampanię reklamową przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją VML Y&R, która jednocześnie przygotowała działania reklamowe w internecie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za kampanię sprzedażową w internecie odpowiada agencja Performics. Z kolei materiały BTL przygotowała agencja Digitas.

Heyah 01 - no limit - oferta subskrypcyjna 03/2021

Pobierz aplikację mobilną Moja Heyah:

źródło: T-Mobile Polska (Heyah)