W najnowszym spocie reklamowym pt „Fumble” Apple zwraca uwagę na wytrzymały ekran Ceramic Shield zeszłorocznych modeli telefonu iPhone 12.
Firma Apple kontynuuje kampanię reklamową „Relax, it’s iPhone”, prezentując krótką reklamę przedstawiającą wytrzymałe szkło Ceramic Shield w telefonie iPhone 12. Najnowszy spot trwa około 30 sekund i pokazuje iPhone’a 12 (PRODUCT) RED, który jest – nieco wdzięcznie – upuszczany na ziemię. Krótko mówiąc, kobieta rozmawiająca przez iPhone’a 12 przypadkowo upuszcza urządzenie, podczas przekładania słuchawki z jednego ucha do drugiego. Niefortunny wypadek rozpoczyna humorystyczny rytuał żonglerki, w akompaniamencie utworu „Conference” Nitina Sawhneya, a kończy się lądowaniem smartfona ekranem na żwirku.
Podnosząc słuchawkę, kobieta z ulgą stwierdza, że jej wyświetlacz jest nietknięty. „iPhone 12 z Ceramic Shield. Mocniejszy niż jakikolwiek szklany smartfon. Spokojnie, to iPhone” – głosi slogan reklamy.
Szkło Ceramic Shield zadebiutowało w telefonach iPhone 12 i iPhone 12 Pro jako nowa technologia, w której nanoceramiczne kryształy są umieszczone w szklanej matrycy w celu zwiększenia wytrzymałości. Apple twierdzi, że linia iPhone’ów 12 oferuje czterokrotnie lepszą wydajność niż poprzednie modele.
Firma Apple publikuje stały strumień reklam prezentujących różne funkcje iPhone’a 12 i iPhone’a 12 Pro od czasu wprowadzenia ich na rynek zeszłej jesieni. Poprzednie reklamy skupiały się na aparatach iPhone’a, Dolby Vision, wbudowanych środkach ochrony prywatności i innych ekskluzywnych platformach.
Niedawno Apple reklamowało ogólną wytrzymałość iPhone’a 12 w reklamie zatytułowanej „Cook”.
źródło: Apple