Firma Apple promuje wyświetlacz „Ceramic Shield”w najnowszym modelu iPhone’a 12 w nowej reklamie zatytułowanej „Cook”.
W najnowszej reklamie Apple’a zamieszczonej właśnie na kanale YouTube, firma promuje trwałość i wodoodporność iPhone’a 12 oraz wydajność wyświetlacza „Ceramic Shield”.
Reklama zatytułowana „Cook” przedstawia kucharza, który testuje „iPhone’a 12”, zalewając go różnymi płynami i mąką, a także kilkakrotnie upuszczając go na ekran. Reklama ma na celu wyeksponowanie wyświetlacza „Ceramic Shield” w iPhonie 12 – nowy typ szkła wykonany przez „wprowadzenie do szkła kryształów nanoceramicznych”.
Apple twierdzi, że nowy wyświetlacz oraz szkło z tyłu modeli iPhone’a 12 zapewnia czterokrotnie lepszą odporność na upadek i nazywa je najtwardszym szkłem w jakimkolwiek smartfonie. Modele iPhone’a 12 mają certyfikat IP68, dzięki czemu są odporne na zanurzenie w wodzie do 6 metrów przez maksymalnie 30 minut.
Obejrzyj cały spot:
źródło: Apple