Reddit wydał cały swój budżet marketingowy na 5-sekundowy spot podczas Super Bowl

Serwis Reddit zakupił pięciosekundowy spot podczas Super Bowl: „słabsi mogą osiągnąć wszystko, gdy spotkają się wokół wspólnego pomysłu”.

Spot reddita podczas Super Bowl 2021

Wielu osobom oglądającym Super Bowl można wybaczyć, że przegapili reklamę Reddita podczas Super Bowl – trwała tylko pięć sekund. Reklama składała się głównie z wiadomości tekstowej, która w tak krótkim czasie była dość trudna do odczytania. Firma twierdzi, że wydała „cały swój budżet marketingowy na pięć sekund czasu antenowego. Jedną z rzeczy, których nauczyliśmy się od naszych społeczności w zeszłym tygodniu, jest to, że słabsi mogą osiągnąć wszystko, gdy spotkają się wokół wspólnego pomysłu”, wyjaśnia Reddit, w wyraźnym ukłonie w stronę sagi o akcjach GameStop, która była napędzana plakatami na r/WallStreetBets subreddit. „Kto wie, może to ty będziesz powodem, dla którego podręczniki finansów będą musiały dodać rozdział o „tendencjach”.

Możesz obejrzeć powyższą reklamę, ale oto pełny tekst na wypadek, gdyby była za mała na ekranie telefonu:

Wow, to faktycznie zadziałało.
Jeśli to czytasz, oznacza to, że nasz zakład się opłacił.

Długie spoty są drogie, więc nie mogliśmy go kupić. Ale zainspirowaliśmy się i postanowiliśmy przeznaczyć cały nasz budżet marketingowy na 5 sekund czasu antenowego. Jedną z rzeczy, których nauczyliśmy się od naszych społeczności w zeszłym tygodniu, jest to, że słabsi mogą osiągnąć wszystko, gdy spotkają się wokół wspólnego pomysłu.

Kto wie, może to ty będziesz powodem, dla którego podręczniki finansów będą musiały dodać rozdział o „tendencjach”. Może pomożesz r/SuperbOwl uczyć świat o majestacie sów. Może nawet wstrzymasz tę 5-sekundową reklamę.

Potężne rzeczy dzieją się, gdy ludzie gromadzą się wokół czegoś, na czym naprawdę im zależy. I jest na to miejsce. Nazywa się Reddit.

Poniżej oryginalny tekst z reklamy:

Wow, this actually worked.

If you’re reading this, it means our bet paid off.

Big game spots are expensive, so we couldn’t buy a full one. But we were inspired and decided to spend our entire marketing budget on 5 seconds of airtime. One thing we learned from our communities last week is that underdogs can accomplish anything when they come together around a common idea.

Who knows, maybe you’ll be the reason finance textbooks have to add a chapter on “tendies.” Maybe you’ll help r/SuperbOwl teach the world about the majesty of owls. Maybe you’ll even pause this 5-second ad.

Powerful things happen when people rally around something they really care about. And there’s a place for that. It’s called Reddit.

źródło: The Verge | reddit