Wystartował Founders – zamknięty serwis społecznościowy dla ludzi biznesu

Nad Wisłą zadebiutowała sieć społecznościowa Founders skupiająca founderów, przedsiębiorców, managerów, inwestorów i startupowców.

Founders - serwis społecznościowy dla biznesu

Jak tłumaczą twórcy serwisu Founders – jest on antidotum na chaos panujący we współczesnych mediach społecznościowych, które są zasypane płytkimi, bezwartościowymi i autopromocyjnymi treściami. Dostęp do platformy jest płatny, użytkownicy w ramach abonamentu otrzymują dostęp do funkcji networkingowych, szkoleń i webinarów oraz konsultacji z psychologiem. Jego twórcom przyświeca idea połączenia startup-owców, founderów, przedsiębiorców, managerów i inwestorów w ramach jednego ekosystemu.

Founders.pl nie tylko umożliwia kontakt z innymi użytkownikami i dzielenie się wartościowymi informacjami, lecz również podnoszenie i zdobywanie kompetencji. To znacząco wykracza poza klasyczną definicję mediów społecznościowych – mówi Bartosz Ferenc, współzałożyciel serwisu.

Rewolucja made in Poland

Founders.pl został zaprojektowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić nie tylko budowanie relacji, wymianę opinii czy mentoring, lecz także poszerzanie wiedzy i rozwijanie kompetencji. Dwa ostatnie elementy są wyróżnikiem i zarazem największą zaletą serwisu.

Na uwagę zasługuje również fakt, że dyskusja jest moderowana i podzielona na kanały tematyczne. Użytkownik nie musi więc przedzierać się przez dziesiątki bezwartościowych, autopromocyjnych postów i śledzić wątków niemieszczących się w profilu jego zainteresowań. Czas to pieniądz – mówi popularne przysłowie, którego przesłanie najlepiej rozumieją właśnie ludzie biznesu. 

Wiedza, nie sprzedaż

Społęczność Founders już liczy już sobie ponad 200 użytkowników, którzy regularnie biorą udział w prowadzonych na żywo warsztatach, sesjach szkoleniowych i tematycznych dyskusjach. Już teraz na serwisie znajduje się bogate repozytorium usystematyzowanej wiedzy w postaci kilkudziesięciu godzin nagrań, a baza ta systematycznie rośnie. 

Rodzima społeczność biznesowa potrzebowała dedykowanej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń, która wypełni przestrzeń niezagospodarowaną przez inne serwisy. Idziemy w jakość, nie ilość, dlatego nie można porówynywać nas np. do Linkedina, który chociaż jest platformą skierowaną do profesjonalistów, to poziom dyskusji oraz jakość publikowanych na jej łamach treści pozostawiają wiele do życzenia – tłumaczy Michał Bąk, CEO i pomysłodawca serwisu. 

Zdaniem Bąka gros prowadzonych współcześnie webinarów, bardziej przypomina telezakupy niż wartościowe szkolenia, jako że prowadzący, pod płaszczykiem przekazywania wiedzy, skupiają się na sprzedaży swoich usług lub produktów. Takie praktyki na Founders.pl nie są mile widziane.

Silną stroną serwisu jest również lista zweryfikowanych ekspertów biznesowych, z którymi można nawiązać relację, przedyskutować wyzwania przed jakimi stoi organizacja lub poprosić o pomoc w rozwiązaniu problemu. Podpisana już została pierwsza umowa współpracy pomiędzy użytkownikami Founders.pl, którzy poznali się dzięki serwisowi.

W pierwszych tygodniach działalności w serwisie zarejestrowało się prawie 200 użytkowników, którzy zdecydowali się wykupić abonament. Nowo powstała platforma funkcjonuje na podstawie coraz popularniejszego model subskrypcyjnego.

Ile kosztuje dostęp do platformy?

1 mies.

39



netto

▪ dostęp do platformy
▪ dostęp do warsztatów
▪ rabaty na Founders Camp
▪ modem Connect Box z Wi-Fi
▪ dostęp do eksluzywnych treści

1 rok

390

2 MIES. GRATIS

NETTO

▪ dostęp do platformy
▪ dostęp do warsztatów
▪ rabaty na Founders Camp
▪ modem Connect Box z Wi-Fi
▪ dostęp do eksluzywnych treści

Czy jest jeszcze miejsce na polską płatną platformę dla biznesu? Przekonamy się za jakiś czas. Trzymamy kciuki!

źródło: Founders