Jak kupić subskrypcję Apple One?

Apple One jest już dostępne dla użytkowników w Polsce, sprawdź jak łatwo kupić wybrany pakiet na iPhonie lub iPadzie i zaoszczędzić pieniądze.

Witamy w Apple One - ekran zakupu subskrypcji (iPhone)

Zgodnie z wczorajszymi zapowiedziami pakiety Apple One są już dostępna dla użytkowników urządzeń firmy Apple na całym świecie. W Polsce mamy do wyboru dwa pakiety: Dla Ciebie i Dla rodziny. Jeżeli korzystasz z więcej niż jednej usługi Apple, które dostępne są w ramach Apple One, to skorzystanie z tego pakietu jest już opłacalne – nawet w wersji Dla Ciebie. Opcja Dla rodziny świetnie sprawdza się finansowo, jeżeli chcemy współdzielić usługi Apple TV+, Apple Music , iCloud i Apple Arcade nawet z 5 osobami z Chmury rodzinnej – w takiej sytuacji każdy zapłaci nieco ponad 6 zł miesięcznie za dostęp do wszystkich czterech usług subskrypcyjnych Apple’a.

Jak kupić pakiet Apple One?

Aby zakupić subskrypcję Apple One na iPhonie lub iPadzie z najnowszą wersją systemu iOS i iPadOS, wystarczy wejść w Ustawienia i wybrać pierwszą pozycję z nazwą naszego konta Apple ID (zazwyczaj imię i nazwisko lub pseudonim) i wybrać opcję Subskrypcje.

Na samej górze pojawi się nowa opcja Apple One z podobnym komunikatem jak ten: Ponieważ korzystasz z Apple Music i innych subskrypcji Apple, możesz kupić je w pakiecie i płacić niższą miesięczną cenę. Kup pakiet i wydawaj mniej.

Lista subskrypcji Apple

Kliknij tę opcję, aby przejść do poniższego ekranu z wyborem pakietu Dla Ciebie (w cenie 24,99 zł miesięcznie) lub Dla rodziny (w cenie 39,99 zł miesięcznie).

Subskrypcja będzie odnawiana automatycznie do momentu anulowania — opłata jest pobiera od razu za dany miesiąc i jeśli anulujesz wcześniej, to subskrypcja będzie trwałą do ostatniego opłaconego dnia.

Zakup subskrypcji Apple One na urządzeniu z systemem iOS lub iPadOS

Co jeśli korzystasz z innych usług wchodzących w skład pakietu Apple One?

Pakiet Apple One możesz kupić w dowolnym momencie — Apple One zastępuje obecnie aktywne subskrypcje, które wchodzą w skład pakietu (Apple TV+, iCloud, Apple Arcade i Apple Music). Jeśli wykupiłeś kilka dni wcześniej którąś z usług, Apple odliczy odpowiednią część uiszczonej opłaty w taki sposób, abyś nie płacił za usługi zarówno w ramach pojedynczej subskrypcji i w ramach pakietu. Proporcjonalna kwota do pozostałego okresu subskrypcji zostanie Ci zwrócona.

Na liście subskrypcji będzie widoczna teraz jedna subskrypcja Apple One, a np. Apple Music i Apple TV+ znikną z listy.

Możesz także zarządzać subskrypcjami serwisów wchodzących w skład pakietu i odznaczyć te, z których nie chcesz korzystać.

Edycja subskrypcji Apple One

Więcej o usłudze Apple One przeczytasz na oficjalnej stronie internetowej usługi.

Jak zmienić plan subskrypcji na komputerze Mac?

  1. Otwórz aplikację App Store.
  2. Kliknij przycisk logowania lub swoje imię i nazwisko u dołu paska bocznego.
  3. Kliknij opcję Pokaż informacje na górze okna. Może się pojawić prośba o zalogowanie.
  4. Przewiń stronę, która pojawi się na ekranie, do sekcji Subskrypcje i kliknij polecenie Zarządzaj.

    Zarządzania subskrypcjami na macOS
  5. Kliknij opcję Edycja obok subskrypcji, którą chcesz zmienić.
  6. Wybierz inną opcję subskrypcji. Jeśli wybierasz subskrypcję, którą można udostępnić członkom rodziny, należy skonfigurować Chmurę rodzinną lub dołączyć do istniejącej grupy rodzinnej.

Jeśli nie masz komputera lub urządzenia Apple

Aby wyświetlić lub anulować subskrypcje, użyj aplikacji iTunes na komputerze PC z systemem Windows lub wykonaj kroki dla urządzenia z systemem Android albo innego urządzenia. Subskrypcje niektórych usług Apple możesz anulować na innych urządzeniach. Możesz także skontaktować się ze Wsparciem Apple.

Zmienianie lub anulowanie subskrypcji usługi Apple Music na urządzeniu z systemem Android lub urządzeniu Chromebook:

Na urządzeniu z systemem Android lub urządzeniu Chromebook otwórz aplikację Apple Music. Stuknij przycisk menu ⋮. Stuknij opcję Konto, a następnie Zarządzaj subskrypcją.

Anulowanie subskrypcji usługi Apple TV+ przez Internet

Otwórz stronę tv.apple.com i zaloguj się przy użyciu swojego konta Apple ID. Kliknij ikonę konta w górnej części strony. Kliknij pozycję Ustawienia, przewiń ekran w dół do sekcji Subskrypcje i kliknij opcję Zarządzaj. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Zmienianie lub anulowanie subskrypcji kanałów Apple TV+ lub Apple TV na telewizorze Smart TV lub innym urządzeniu do przekazu strumieniowego

Jeśli używasz apki Apple TV na telewizorze Smart TV lub innym urządzeniu do przekazu strumieniowego, otwórz Ustawienia i wybierz kolejno opcje KontoZarządzaj subskrypcjami.

źródło: Apple