Kampania #IWillNotStop skierowana do specjalistów IT

T-Mobile rozpoczęło kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej.

#IWILLNOTSTOP - kampania T-Mobile skierowana do specjalistów IT

Operator komórkowy T-Mobile prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP, podkreślające zaangażowanie pracowników T‑Mobile, którzy dzięki współtworzeniu najnowszych technologii mają realny wpływ na poprawę jakości życia milionów Polaków. W ramach kampanii employer branding zbudowana została całkiem nowa strona internetowa pracujwtmobile.pl, która uzupełni dotychczasowe zasoby dotyczące kariery na stronach T‑Mobile. Oprócz informacji na temat procesu rekrutacji, zasad i zalet pracy w T-Mobile, czy odświeżonych ogłoszeń rekrutacyjnych, zawierać będzie także sylwetki pracowników firmy.

#IWillNotStop pokazuje, że T‑Mobile jest nowoczesną firmą technologiczną, w której pracownicy mogą realizować się w obszarach pracy nad sztuczną inteligencją, machine learning, cyberbezpieczeństwem, Internetem Rzeczy, systemami Smart City czy rozwojem tzw. gospodarki 4.0. Zespoły produktowe pracują w metodyce agile, dzięki czemu pracownicy mogą poczuć satysfakcję z tworzenia zaawansowanych, innowacyjnych rozwiązań zmieniających życie i biznes klientów.

Działaniom towarzyszyć będzie długofalowa kampania w mediach społecznościowych oraz filmy i animacje pokazujące T‑Mobile jako miejsce rozwoju najnowszych technologii, wspierających cyfrową transformację społeczeństwa. Dodatkowo, potencjalni kandydaci zaproszeni będą do skorzystania z quizu, dostępnego na stronie iwillnotstop.pl. Z pozoru abstrakcyjny „test osobowości” został przygotowany tak, by przez opisy osobowości jak najdokładniej odwzorować obszary, wokół których toczy się kampania i możliwości rekrutacyjne T‑Mobile.

#IWILLNOTSTOP jest kampanią globalną Deutche Telekom. Do polskich warunków dostosował ją Zespół Portfolio Produktów HR, T‑Mobile Polska. Przy stworzeniu działań wizerunkowych firmę wspiera agencja Performante, zaś nową zakładkę kariera przygotowała agencja Job’n’Joy.

źródło: T-Mobile Polska