„SZOK” nowa piosenka Igo BLIKIEM pisana!

W tym tygodniu zadebiutowała nowa piosenka Igora Walaszka — Igo pt. „SZOK”, która stworzona została na podstawie tytułów przelewów na telefon BLIK.

SZOK - piosenka BLIKIEM pisana (Igo)

Tak jak zapowiadano tekst piosenki „SZOK” by BLIK wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK. „SZOK, za Twój głos, za Twoje myśli, za nasz los, za obiecany film. Za mój czas, za wszystko co mam” – to część słów refrenu piosenki ułożonej z tytułów przelewów przesłanych przez blikowiczów.  „SZOK” to piosenka o emocjach towarzyszących ludziom, którzy doświadczyli czegoś spektakularnego – takiego jak przelewy na telefon BLIK. To też utwór o ludziach, którzy nie czerpią z życia, choć mają możliwości oraz o tych, którzy są otwarci i korzystają z tych ułatwień, które życie im przynosi.

Tekst mówi o tym, że jesteśmy wolni od wszelkich uprzedzeń. Jesteśmy ludźmi, którzy potrafią marzyć i dzięki temu wygrywamy już na starcie. Ważne, aby zawsze być sobą, nie zabijać swojego wewnętrznego dziecka i czerpać radość z życia oraz ułatwień, które daje. Nie stać w miejscu. Nie myśleć, że łatwiej się nie da – mówi o piosence skomponowanej dla BLIKA Igo.

Piosenka „SZOK” powstała wramach nowej kampanii BLIKA, która ma zachęcać użytkowników do przekazywania sobie pieniędzy bezpiecznie, bezgotówkowo, na numer telefonu BLIK – a więc bez konieczności wpisywania numeru rachunku bankowego czy korzystania z gotówki. Najciekawsze propozycje tytułów wpisywanych przez użytkowników zostały wykorzystane przez Igo do napisania piosenki, a ich autorzy – nagrodzeni, oczywiście przelewem na telefon BLIK. Ten sposób rozliczeń w ostatnim czasie bardzo zyskuje na popularności, stając się najwygodniejszym sposobem przekazywania sobie pieniędzy. 

Wspólna zabawa przy układaniu piosenki z tytułów wpisywanych podczas przekazywania pieniędzy na numer telefonu BLIK przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy tysiące propozycji  – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK. – Przed Igo stanęło naprawdę niełatwe zadanie skomponowania utworu, w którym znajdą się propozycje jego fanów, którzy są też fanami BLIKA. Naszym zdaniem powstał fascynujący, elektryzujący utwór. Mamy nadzieję, że wkrótce stanie się prawdziwym przebojem. 

W pierwszym półroczu 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali już ponad 16 mln takich transakcji. Zaletą rozwiązania jest to, że nie trzeba znać numeru rachunku bankowego odbiorcy – wystarczy numer telefonu oraz, że pieniądze docierają do niego natychmiast, bez względu na to, w jakim banku na konto. Warunkiem jest to, aby bank udostępniał przelew na telefon BLIK. Usługa działa między bankami udostępniającymi przelew na telefon BLIK, przez 24h na dobę, również w niedzielę i święta oraz jest darmowa.

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiedzialne są agencje Change Serviceplan i Media Ready, należące do grupy komunikacyjnej Group One, a za zakup mediów Spark Foundry (oddział SMG Sp. z o.o.).

źródło: BLIK