Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?

Weź udział online w konferencji Mobile Trends Conference Commerce & Banking od 8 do 9 października 2020 roku!

Commerce Banking MTC 2020

Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 – 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwartek i piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends Conference Commerce & Banking. 

Co wyróżnia pokolenie Z?

To pokolenia dobrze zorientowane w technologii, często określane jako mobile first czy pokoleniem internetowym. Nie bez powodu. Większość z nich nie rozstaje się ze smartfonem nawet na chwilkę. Wychowani są “w internecie”, a media społecznościowe to dla nich oczywistość. Znajdziesz ich na Tik-Toku, Twitchu, Instagramie czy Discordzie. Ich wzorami do naśladowania są influencerzy, a w szczególności osoby popularne na Tik-Toku, tak zwani Tik-Tokerzy. 

Czego dowiesz się na MTC2020 o przedstawicielach generacji Z?

Podczas pierwszego dnia konferencji Marcin Pyć (Grupa  LTTM) pokaże, jak na strategię w influencer marketingu wpłynął czas pandemii, na który żadna z marek nie była przygotowana. 30% wzrost zasięgów twórców nie miał tak dużego wpływu na współpracę z markami, jak wiarygodność, która stała się kluczową wartością. Tego samego dnia Albert Stęclik (Dziadek do orzechów) przełoży nurt poznawczo-behawioralny w psychologii na działania marketingowe. Wszystko oczywiście nawiązując do branży commerce i retail.

Drugiego dnia od Roberta Sosnowskiego (Reach a Blogger) dowiemy się jak spopularyzować aplikację mobilną banku z udziałem micro influencerów. Tomasz Pasko (NotBoring.agency) zaprezentuje, jak kupuje generacja Z oraz spróbuje przekonać nas, dlaczego reklama na Snapchacie i TikToku jest niezbędna.

Nie tylko pokolenie Z

Program specjalnej edycji konferencji Mobile Trends jest zróżnicowany i powinien zainteresować nawet najbardziej wymagających uczestników. Tematy prelekcji dotyczą wielu zagadnień, począwszy od tworzenia i projektowania aplikacji, trendów związanych z sytuacją post pandemiczną i planami na przyszłość po tematy marketingowe

Konferencja online

W trosce o komfort i bezpieczeństwo uczestników organizatorzy podjęli decyzję, że październikowa edycja Mobile Trends Conference  będzie dostępna wyłącznie online. Na uczestników czeka dwudniowy live-streaming oraz ponad 20 wystąpień ekspertów branż commerce i banking, a to wszystko z dowolnego miejsca na świecie! 

Orange Flex zostało Złotym Sponsorem MTC Commerce & Banking oraz Sponsorem transmisji. To właśnie dzięki nim możemy spotkać się online już w najbliższy czwartek i piątek 8-9 października online.

Więcej informacji oraz sprzedaż biletów na stronie www.2020.mobiletrends.pl.

źródło: informacja organizatora