Sponsorowana playlista – nowy format reklamowy na Spotify

Spotify wprowadza nowy format reklamowy w swoim serwisie streamingowym –  sponsorowaną playlistę „Odkryj w tym tygodniu”.

Playlista „Odkryj w tym tygodniu” na Spotify

Serwis streamingowy Spotify uruchamia w regionie EMEA nowy format reklamy w ramach platformy. Po udanych testach w Ameryce oraz wprowadzeniu nowego formatu w Wielkiej Brytaniii, możliwość sponsorowania personalizowanej playlisty Odkryj w tym tygodniu staje się dostępna na 9 nowych rynkach – Polsce, Austrii, Belgii, Irlandii, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Południowej Afryce, Szwajcarii oraz Turcji.

Odkryj w tym tygodniu to aktualizowana co tydzień lista utworów muzycznych, przygotowywana w oparciu o osobiste preferencje użytkownika. Playlista personalizowana dla ponad 299 milionów użytkowników platformy na całym świecie z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Nowy format reklamowy daje możliwość wykorzystania w swoich działaniach reklam zarówno w formie audio, jak i wideo.

Jak wynika z najnowszych danych, w ciągu zaledwie roku (począwszy od 15 lipca 2019 roku do 25 czerwca bieżącego roku) użytkownicy spędzili ponad 2,3 miliarda godzin słuchając świeżej dawki muzyki wybranej specjalnie dla nich.

Playlista Odkryj w tym tygodniu ma pozwolić markom pokazanie użytkownikom platformy jak dobrze ich znamy i rozumiemy. Firmy, które skorzystały z tej formy reklamowej, są zadowolone z efektów.

źródło: Spotify