Wystartował polski podcast „Rozmowy Facebooka”

Facebook zaprezentował dziś pierwsze odcinki nowego podcastu zatytułowanego „Rozmowy Facebooka” – seria będzie poświęcona trendom społecznym i biznesowym oraz technologii.

Rozmowy Facebooka - podcasty

Nowy cykl Rozmowy Facebooka to oficjalny podcast Facebook Polska, w którym autorzy chcą zatrzymać się na chwilę i porozmawiać o tym, co nas czeka w przyszłości, która jest dziś ciekawsza i bardziej nieznana niż kiedykolwiek wcześniej.Tematy o trendach w społeczeństwie, biznesie i nowych technologiach będą poruszymy w kolejnych odcinkach z cyklu Trendy. W seriach Narzędzia i Marki prowadzący będą inspirować polskich marketerów i przedsiębiorców przybliżając im inspirujące kampanie i podpowiadając im rozwiązania technologiczne, które warto wykorzystać w swojej działalności.

Facebook istnieje aby zbliżać ludzi i wspierać ich w budowaniu społeczności. To oczywiste, że realizacja tego celu nie jest możliwa bez rozmów, dlatego są one dla nas tak ważne. Rozmowy pomagają nam też lepiej rozumieć świat. Zmiany, szczególnie w świecie reklamy i technologii, zachodzą szybko i kontakt z innymi ludźmi jest niezbędny aby za nimi nadążyć. Wierzę, że nasz podcast będzie ciekawym źródłem wiedzy i inspiracji – mówi Agnieszka Kosik, Head of Poland at Facebook.

Premierowo zaprezentowane zostały cztery odcinki – odcinek wprowadzający z udziałem Agnieszki Kosik oraz pierwsze odcinki każdego z trzech cykli. Kolejne będą publikowane naprzemiennie w tygodniowych odstępach.

Podcast poprowadzą Karol Stryja, jeden z czołowych promotorów podcastów i rewolucji głosowej w Polsce, oraz Edyta Kowal, ekspertka w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla firm.

Rozmowy Facebooka - od lewej: Karol Stryja i Edyta Kowal

Podcast został podzielony na trzy cykle tematyczne.

  • W serii Trendy dyskusje z badaczami i ekspertami będą dotyczyć szerokiej perspektywy nowych zjawisk społecznych i technologicznych, które wpływają na biznes.
  • W Markach autorzy podcastu i ich goście będą rozmawiać o tym jak firmy opowiadają swoje historie – przeanalizują najciekawsze kampanie i zastanowią się jak zmienia się podejście do marketingu.Line 3
  • Cykl Narzędzia skupi się na technologiach Facebooka. Pracownicy firmy opowiedzą o najnowszych dostępnych rozwiązaniach, kierunkach w jakich idą media społecznościowe, o tym jak kreatywnie wykorzystywać platformy technologiczne oraz jakich zasad należy przestrzegać, aby korzystać z nich w bezpieczny sposób.

Gośćmi podcastu poza ekspertami Facebooka będą również czołowi polscy decydenci biznesowi, naukowcy oraz liderzy opinii. W premierowych odcinkach udział wzięli m.in. polska badaczka sztucznej inteligencji Aleksandra Przegalińska, dyrektor generalny UN Global Compact w Polsce Kamil Wyszkowski oraz szef marketingu OLX.pl Marcin Sienkowski.

Rozmowy Facebooka są dostępne na Facebook Business oraz wszystkich głównych platformach z podcastami, w tym Spotify, Podcasty Apple i innych.

źródło: Facebook Polska