T-Mobile wystartował z kampanią promującą nowe oferty i 5G

Przesłaniem najnowszej kampanii T-Mobile jest to, że sieć 5G to nie tylko nowy standard technologiczny, ale przede wszystkim nowy standard doświadczeń.

Kampania 5G w T-Mobile (czerwiec 2020)

Wraz z wprowadzeniem sieci piątej generacji połączonej z odświeżonymi na początku czerwca taryfami klienci T-Mobile nie muszą się ograniczać – mogą korzystać z gigabajtów, rozmów i SMS-ów bez limitu. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania operatora, promująca oferty, skierowane zarówno dla klientów, którzy chcą korzystać z 5G, jak i tych, którzy np. ze względu na lokalizację poza zasięgiem 5G T-Mobile, nie mogą jeszcze poznać jej zalet. 

Uruchomiona w zeszłym tygodniu sieć 5G od T-Mobile, dzięki 1600 stacjom bazowym zlokalizowanym w całej Polsce, do końca czerwca obejmie swoim zasięgiem aż 6 milionów osób. Każda z tych osób, która jednocześnie nie przepada za ograniczaniem się w korzystaniu usług telekomunikacyjnych, z pewnością doceni nowe doświadczenie, jakie razem dają sieć 5G, odświeżone taryfy operatora oraz smartfony obsługujące najnowszy standard sieci.

W najnowszym spocie operator porównuje to doświadczenie do jazdy autem z zawrotną prędkością na torze wyścigowym, na którym prowadzący nie musi oglądać się na żadne ograniczenia. Samochodowa wycieczka jest przy tym jeszcze bardziej ekscytująca, bo po drodze na kierującego czekają nielimitowane korzyści: rozmowy, SMS-y oraz gigabajty.

Nowa sieć, nowe urządzenia

Sieć 5G dla klientów indywidulanych w T-Mobile jest obecnie całkowicie bezpłatna. Aby się do niej przyłączyć, wystarczy być w jej zasięgu oraz posiadać dowolny z oferowanych od września 2019 roku planów taryfowych i urządzenie działające w technologii piątej generacji z wykorzystaniem częstotliwości 2100 MHz. W najnowszej kampanii operator zachęca do skorzystania z dwóch smartfonów, które pozwolą w pełni doświadczyć zalet sieci 5G: LG V60 Thinq 5G oraz Xiaomi MI 10 5G.

Większe paczki internetu 

Odświeżone taryfy abonamentowe T-Mobile to cztery warianty, z których wszystkie zapewniają nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, jak również atrakcyjne paczki internetu. Klienci, którzy nie lubią się ograniczać, z pewnością zwrócą uwagę na wariat M z internetem bez limitu danych (15 GB z pełną prędkością w cenie 55 zł miesięcznie bez telefonu, 75-145 zł miesięcznie w przypadku opcji ze smartfonem) lub pakiet L z aż 70 GB danych z pełną prędkością (w cenie 75 zł miesięcznie, 165-185 zł miesięcznie przy wersji z telefonem). Użytkownicy, którzy zdecydują się na jeden z tych pakietów, po jego zużyciu będą mogli korzystać z sieci bez limitu danych z prędkości obniżoną do 1 Mb/s.

https://youtu.be/u4HG1Gjmxys

Najnowsza kampania reklamowa T-Mobile będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach oraz w punktach sprzedaży od 16 czerwca do połowy sierpnia.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

źródło: T-Mobile Polska