UPC odnotował znaczące wzrosty zużycia danych i TV podczas #ZostańWDomu

Sprawdź, jak wyglądały wzrosty w zużycia danych internetowych i korzystania z telewizji w sieci UPC, podczas pierwszych miesięcy pandemii koronawirusa (COVID-19).

Wzrosty zużycia danych internetowych i TV w sieci UPC w czasie pandemii COVID-19 (marzec-kwiecień 2020 r.)

Rola nielimitowanego internetu wysokiej przepustowości i niezawodnych usług cyfrowych UPC Polska nie była nigdy wcześniej tak ważna dla klientów, jak w czasie #ZostańWDomu spowodowanym panującą pandemią koronawirusa (COVID-19). Dzięki nim mogli przez ostatnie ponad dwa miesiące zamknięcia zdalnie pracować, uczyć się, komunikować czy korzystać z rozrywki bez limitów i ograniczeń, mimo obciążenia sieci istotnie wyższego niż w czasie przed pandemią.

Wzrost zużycia platform w UPC podczas #ZostańWDomu

Porównując kwiecień i marzec, widać wyraźny wzrost zużycia danych, przede wszystkim za sprawą większego zainteresowania cyfrową rozrywką, korzystaniem z mediów społecznościowych, ale także pracą zdalną i nauką.

Częściej niż przed #ZostańWDomu klienci oglądali też telewizję oraz korzystali z cyfrowych usług UPC takich, jak Replay TV (+33%), który pozwala na obejrzenie wybranych programów do 7 dni wstecz.


Może Cię zainteresować także:

źródło: UPC Newsroom