Sprawdź, jak wyglądały wzrosty w zużycia danych internetowych i korzystania z telewizji w sieci UPC, podczas pierwszych miesięcy pandemii koronawirusa (COVID-19).
Rola nielimitowanego internetu wysokiej przepustowości i niezawodnych usług cyfrowych UPC Polska nie była nigdy wcześniej tak ważna dla klientów, jak w czasie #ZostańWDomu spowodowanym panującą pandemią koronawirusa (COVID-19). Dzięki nim mogli przez ostatnie ponad dwa miesiące zamknięcia zdalnie pracować, uczyć się, komunikować czy korzystać z rozrywki bez limitów i ograniczeń, mimo obciążenia sieci istotnie wyższego niż w czasie przed pandemią.
Porównując kwiecień i marzec, widać wyraźny wzrost zużycia danych, przede wszystkim za sprawą większego zainteresowania cyfrową rozrywką, korzystaniem z mediów społecznościowych, ale także pracą zdalną i nauką.
Częściej niż przed #ZostańWDomu klienci oglądali też telewizję oraz korzystali z cyfrowych usług UPC takich, jak Replay TV (+33%), który pozwala na obejrzenie wybranych programów do 7 dni wstecz.
Może Cię zainteresować także:
źródło: UPC Newsroom