Nowa aplikacja „Moja Heyah” i bonusy dla użytkowników!

Z początkiem czerwca klienci Heyah mogą korzystać z nowej aplikacji „Moja Heyah”, która dzięki nowemu designowi i możliwościom stała się bardziej intuicyjna i funkcjonalna.

Aplikacja mobilna „Moja Heyah”

Aplikację Moja Heyah warto pobrać na swój telefon nie tylko ze względu na nowe opcje – każdy klient, który zaloguje się do Moja Heyah w ciągu 7 dni, otrzyma od T-Mobile bezpłatne 10 GB do wykorzystania w ciągu 30 dni. Nową aplikację Moja Heyah można pobrać od dziś w sklepie Google Play, a w kolejnych dniach będzie dostępna jako aktualizacja również w App Storze dla właścicieli iPhone’ów. Dowiedz się, dlaczego warto po nią sięgnąć?

Dzięki niej klienci Heyah mają teraz możliwość nie tylko zarządzać wieloma numerami czy doładowywać konto z poziomu aplikacji za pomocą Google Pay, karty kredytowej lub przelewu online, ale także sprawdzić historię swoich połączeń oraz obniżyć koszty użytkowania, wykupując korzystne pakiety usług. Operator zadbał również o opcję zdalnej pomocy technicznej – aby z niej skorzystać, wystarczy wejść do zakładki „Pomoc”.

Co więcej, w najbliższym czasie klienci Heyah będą mogli również korzystać z popularnej akcji Happy Fridays. Dzięki niej użytkownicy co tydzień otrzymują od T-Mobile benefity takie jak darmowe minuty, paczki internetu czy vouchery za zakup sprzętu. A już teraz wszyscy klienci, który zalogują się do nowej aplikacji w ciągu 7 dni, otrzymają w prezencie 10 GB dodatkowego internetu. Bonus jest ważny 30 dni.

Aplikacja mobilna „Moja Heyah”

Obok nowych funkcji T-Mobile zadbał również o wygląd platformy zarządzania kontem. Użytkownicy oferty Heyah w aplikacji zobaczą uzupełnioną o wyraziste, czerwone elementy szatę graficzną. Aplikacja działa zarówno na systemie Android od wersji 5.0, jak i iOS w wersji 11.3 lub wyższej.

Aplikację pobierzesz ze swojego sklepu:

Pobierz aplikację w sklepie App Store
Pobierz aplikację w sklepie Google Play

źródło: T-Mobile Polska | Heyah