Od 28 maja 2020 roku klienci Alior Banku mogą rezerwować wizyty w oddziałach (w trzech największych miastach) na konkretny dzień i godzinę poprzez system i aplikację mobilną Booksy.
Usługa rezerwowania wizyty na konkretny termin jest dostępna nie tylko dla klientów indywidualnych Alior Banku, ale również dla mikroprzedsiębiorców, którzy chcą lub muszą osobiście udać się do placówki. To pierwszy projekt, który jest efektem wyzwania RBL_START #COVID19 ogłoszonego przez Alior Bank i PZU w kwietniu 2020 roku. Klienci indywidualni Alior Banku, jak i mikroprzedsiębiorcy mogą umawiać się na wizytę w banku, aby załatwiać takie sprawy, jak założenie lub obsługa konta osobistego lub firmowego, wzięcie pożyczki lub kredytu, założenie lub zamknięcie lokaty, obsługa kredytu hipotecznego, inwestycje i inne.
Na początku z platformy Booksy będą mogły skorzystać osoby, które będą chciały wybrać się do dowolnej placówki własnej w Warszawie, Krakowie lub we Wrocławiu. W zależności od zainteresowania tym rozwiązaniem lista oddziałów i miast zostanie poszerzana. Usługa może pojawić się także w przyszłości w bankowej aplikacji na smartfony Alior Mobile.
Booksy to dostępna na całym na świecie aplikacja do umawiania sią w placówkach różnych branż. Tworzona jest w całości w Polsce – pisałem o niej w 2015 roku.
Przeczytaj także:
W tej chwili z Booksy korzysta ponad 7 milionów użytkowników w Polsce, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, RPA, Brazylii i USA. Booksy to dynamicznie rozwijający się marketplace, gdzie klienci mogą korzystać ze stale rosnącej oferty usług nie tylko z segmentu beauty.
To kolejne wdrożenie w ostatnich tygodniach w Alior Banku, które pozwala klientom na łatwiejsze radzenie sobie ze zmianami spowodowanymi przez pandemię wirusa COVID-19.
Wizytę w oddziale Alior Banku zamówisz na aliorbank.pl/booksy. Aplikację Booksy pobierzesz ze sklepów App Store i Google Play:
źródło: Alior Bank