Producent urządzeń mobilnych OPPO został partnerem tegorocznej edycji Grand Press Photo, Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Prasowej.
Marka Oppo została również partnerem specjalnej kategorii konkursowej przeznaczonej dla młodych fotografów – Young Poland.Grand Press Photo to konkurs zrzeszający najbardziej uzdolnionych twórców fotografii prasowej i reportażowej, jeden z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych w Polsce.
OPPO, producent smartfonów docenianych za możliwości w dziedzinie mobilnej fotografii, sam także zaangażowany w inicjatywy wspierające młodych twórców, został oficjalnym partnerem Konkursu oraz Gali. Ponadto OPPO patronuje tegorocznej kategorii Young Poland, w ramach której ogłosi laureatów oraz ufunduje nagrody.
Young Poland to kategoria konkursu Grand Press Photo przeznaczona dla młodych talentów budujących swoje portfolio na polu fotografii prasowej i dokumentalnej. O laur w tej kategorii walczą uzdolnieni fotografowie między 18. a 26. rokiem życia, dla których będzie to debiut w konkursie. W ramach partnerstwa OPPO zostanie również fundatorem nagród w postaci najnowszych smartfonów z serii Reno3, które trafią do zwycięzców oraz zdobywców wyróżnienia za zdjęcie pojedyncze i fotoreportaż w kategorii Young Poland.
Rozwijanie i pobudzanie kreatywności oraz wspieranie młodych talentów jest w DNA marki OPPO. Od lat wspieramy twórców, także w obszarze fotografii, dzięki czemu mogą oni uzyskać nie tylko wsparcie finansowe, ale również rozgłos i renomę. Cieszymy się że oprócz działań globalnych, mamy szansę uczestniczyć w ważnych wydarzeniach lokalnych, jak właśnie Grand Press Photo, a patronat nad kategorią Young Poland możemy śmiało nazwać naturalnym rozwinięciem dla naszej obecności w Polsce – mówi Leo Li, dyrektor zarządzający OPPO Polska.
Przeczytaj również:
O konkursie Grand Press Photo
Grand Press Photo to najważniejszy w Polsce konkurs przeznaczony dla osób zawodowo związanych z fotografią prasową i dokumentalną, pracujących w redakcjach prasowych i internetowych, jak również agencjach fotograficznych i freelancerów.
Co roku prace uczestników oceniają specjaliści w swojej dziedzinie. W jury zasiadają światowej sławy fotoreporterzy i fotoedytorzy z kraju i z zagranicy, natomiast przewodniczącym jest laureat World Press Photo. W tym roku jest nim Pieter Ten Hoopen – zwycięzca World Press Photo Story of the Year 2019. Fotografie na konkurs można zgłaszać zarówno w kategorii zdjęć pojedynczych, jak i fotoreportaży.
W grupie zdjęć pojedynczych ustanowiono kategorie: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Sport, Środowisko, Kultura i rozrywka, Portret. Fotoreportaże można zgłaszać w kategoriach: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Środowisko, Kultura i rozrywka.
Od 2015 funkcjonują dodatkowe kategorie: Projekt dokumentalny i Photo Book, a w 2017 miała miejsce pierwsza edycja Young Poland – dla młodych twórców, startujących w Grand Press Photo po raz pierwszy.
Może Cię zainteresować także:
Wykorzystanie mediów przez dzieci (raport 2015)
Sprawdź, jak w 2015 roku wyglądają zachowania dzieci i rodziców związane z korzystaniem z najnowszych technologii i mediów w Wielkiej Brytanii. Raport przygotowany przez brytyjską firmę Ofcom pt. Children…
Porównanie wielkości księżyców daje poczucie skali Układu Słonecznego
YouTuber i animator z MetaBallStudios, stworzyli pouczającą animację 3D porównującą rozmiary kilku księżyców z naszego Układu Słonecznego. Wizualizacja całego Układu Słonecznego wymaga wyczarowania wielu wirujących ciał poruszających się…
3. sezon „Kulawe konie” wjechał na Apple TV+
Dwa pierwsze odcinki 3. sezonu popularnego brytyjskiego serialu Apple TV+ pt. „Kulawe konie” są już dostępne do obejrzenia! Jeden z najpopularniejszych brytyjskich seriali oryginalnych firmy Apple, zatytułowany Kulawe…
źródło: Oppo Polska
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.