Producent urządzeń mobilnych OPPO został partnerem tegorocznej edycji Grand Press Photo, Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Prasowej.
Marka Oppo została również partnerem specjalnej kategorii konkursowej przeznaczonej dla młodych fotografów – Young Poland.Grand Press Photo to konkurs zrzeszający najbardziej uzdolnionych twórców fotografii prasowej i reportażowej, jeden z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych w Polsce.
OPPO, producent smartfonów docenianych za możliwości w dziedzinie mobilnej fotografii, sam także zaangażowany w inicjatywy wspierające młodych twórców, został oficjalnym partnerem Konkursu oraz Gali. Ponadto OPPO patronuje tegorocznej kategorii Young Poland, w ramach której ogłosi laureatów oraz ufunduje nagrody.
Young Poland to kategoria konkursu Grand Press Photo przeznaczona dla młodych talentów budujących swoje portfolio na polu fotografii prasowej i dokumentalnej. O laur w tej kategorii walczą uzdolnieni fotografowie między 18. a 26. rokiem życia, dla których będzie to debiut w konkursie. W ramach partnerstwa OPPO zostanie również fundatorem nagród w postaci najnowszych smartfonów z serii Reno3, które trafią do zwycięzców oraz zdobywców wyróżnienia za zdjęcie pojedyncze i fotoreportaż w kategorii Young Poland.
Rozwijanie i pobudzanie kreatywności oraz wspieranie młodych talentów jest w DNA marki OPPO. Od lat wspieramy twórców, także w obszarze fotografii, dzięki czemu mogą oni uzyskać nie tylko wsparcie finansowe, ale również rozgłos i renomę. Cieszymy się że oprócz działań globalnych, mamy szansę uczestniczyć w ważnych wydarzeniach lokalnych, jak właśnie Grand Press Photo, a patronat nad kategorią Young Poland możemy śmiało nazwać naturalnym rozwinięciem dla naszej obecności w Polsce – mówi Leo Li, dyrektor zarządzający OPPO Polska.
Przeczytaj również:
O konkursie Grand Press Photo
Grand Press Photo to najważniejszy w Polsce konkurs przeznaczony dla osób zawodowo związanych z fotografią prasową i dokumentalną, pracujących w redakcjach prasowych i internetowych, jak również agencjach fotograficznych i freelancerów.
Co roku prace uczestników oceniają specjaliści w swojej dziedzinie. W jury zasiadają światowej sławy fotoreporterzy i fotoedytorzy z kraju i z zagranicy, natomiast przewodniczącym jest laureat World Press Photo. W tym roku jest nim Pieter Ten Hoopen – zwycięzca World Press Photo Story of the Year 2019. Fotografie na konkurs można zgłaszać zarówno w kategorii zdjęć pojedynczych, jak i fotoreportaży.
W grupie zdjęć pojedynczych ustanowiono kategorie: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Sport, Środowisko, Kultura i rozrywka, Portret. Fotoreportaże można zgłaszać w kategoriach: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Środowisko, Kultura i rozrywka.
Od 2015 funkcjonują dodatkowe kategorie: Projekt dokumentalny i Photo Book, a w 2017 miała miejsce pierwsza edycja Young Poland – dla młodych twórców, startujących w Grand Press Photo po raz pierwszy.
Może Cię zainteresować także:
Młodzi Polacy najczęściej szukają domu na tablecie
Na rynek nieruchomości wkracza nowa grupa konsumentów, która całkowicie go zmieni – milenialsi najchętniej szukają mieszkania na tablecie. Polacy w wieku 18-35 lat, należący do tzw. pokolenia milenialsów,…
Aplikacja Nickelodeon Play już dostępna dla klientów Playa!
Klienci operatora sieci komórkowej Play mają dostęp do materiałów i treści Nickelodeon poprzez specjalna aplikację mobilną Nickelodeon Play. Dostęp do unikalnych treści Nickelodeon, ponad 200 pełnych odcinków seriali…
Udział przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie (wrzesień 2019)
Sprawdź, które przeglądarki internetowe są aktualnie najpopularniejsze i jakie mają udziały na świecie oraz w Polsce – stan na wrzesień 2019 roku. Od 2012 roku niekwestionowanym liderem na…
źródło: Oppo Polska