OPPO Polska partnerem Grand Press Photo 2020

Producent urządzeń mobilnych OPPO został partnerem tegorocznej edycji Grand Press Photo, Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Prasowej.

OPPO Grand Press Photo 2020

Marka Oppo została również partnerem specjalnej kategorii konkursowej przeznaczonej dla młodych fotografów – Young Poland.Grand Press Photo to konkurs zrzeszający najbardziej uzdolnionych twórców fotografii prasowej i reportażowej, jeden z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych w Polsce.

OPPO, producent smartfonów docenianych za możliwości w dziedzinie mobilnej fotografii, sam także zaangażowany w inicjatywy wspierające młodych twórców, został oficjalnym partnerem Konkursu oraz Gali. Ponadto OPPO patronuje tegorocznej kategorii Young Poland, w ramach której ogłosi laureatów oraz ufunduje nagrody.

Young Poland to kategoria konkursu Grand Press Photo przeznaczona dla  młodych talentów budujących swoje portfolio na polu fotografii prasowej i dokumentalnej. O laur w tej kategorii walczą uzdolnieni fotografowie między 18. a 26. rokiem życia, dla których będzie to debiut w konkursie. W ramach partnerstwa OPPO zostanie również fundatorem nagród w postaci najnowszych smartfonów z serii Reno3, które trafią do zwycięzców oraz zdobywców wyróżnienia za zdjęcie pojedyncze i fotoreportaż w kategorii Young Poland.

Rozwijanie i pobudzanie kreatywności oraz wspieranie młodych talentów jest w DNA marki OPPO. Od lat wspieramy twórców, także w obszarze fotografii, dzięki czemu mogą oni uzyskać nie tylko wsparcie finansowe, ale również rozgłos i renomę. Cieszymy się że oprócz działań globalnych, mamy szansę uczestniczyć w ważnych wydarzeniach lokalnych, jak właśnie Grand Press Photo, a patronat nad kategorią Young Poland możemy śmiało nazwać naturalnym rozwinięciem dla naszej obecności w Polsce – mówi Leo Li, dyrektor zarządzający OPPO Polska.

Przeczytaj również:

O konkursie Grand Press Photo

Grand Press Photo to najważniejszy w Polsce konkurs przeznaczony dla osób zawodowo związanych z fotografią prasową i dokumentalną, pracujących w redakcjach prasowych i internetowych, jak również agencjach fotograficznych i freelancerów.

Co roku prace uczestników oceniają specjaliści w swojej dziedzinie. W jury zasiadają światowej sławy fotoreporterzy i fotoedytorzy z kraju i z zagranicy, natomiast przewodniczącym jest laureat World Press Photo. W tym roku jest nim Pieter Ten Hoopen – zwycięzca World Press Photo Story of the Year 2019. Fotografie na konkurs można zgłaszać zarówno w kategorii zdjęć pojedynczych, jak i fotoreportaży.

W grupie zdjęć pojedynczych ustanowiono kategorie: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Sport, Środowisko, Kultura i rozrywka, Portret. Fotoreportaże można zgłaszać w kategoriach: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Środowisko, Kultura i rozrywka.

Od 2015 funkcjonują dodatkowe kategorie: Projekt dokumentalny i Photo Book, a w 2017 miała miejsce pierwsza edycja Young Poland – dla młodych twórców, startujących w Grand Press Photo po raz pierwszy.

Może Cię zainteresować także:

Wykorzystanie mediów przez dzieci (raport 2015)

Sprawdź, jak w 2015 roku wyglądają zachowania dzieci i rodziców związane z korzystaniem z najnowszych technologii i mediów w Wielkiej Brytanii. Raport przygotowany przez brytyjską firmę Ofcom pt. Children…

3. sezon „Kulawe konie” wjechał na Apple TV+

Dwa pierwsze odcinki 3. sezonu popularnego brytyjskiego serialu Apple TV+ pt. „Kulawe konie” są już dostępne do obejrzenia! Jeden z najpopularniejszych brytyjskich seriali oryginalnych firmy Apple, zatytułowany Kulawe…

źródło: Oppo Polska