Mastercard i startup vcita pomogą małym firmom scyfryzować ich działalność

Platforma Business Unusual ma pomóc przedsiębiorcom efektywniej prowadzić działalność biznesową oferując im zestaw niezbędnych narzędzi!

Business Unusual App

Aplikacja, pozwalająca efektywnie zarządzać relacjami z klientami, marketingiem online czy fakturowaniem i rozliczeniami,będzie dostępna dla mikro i małych przedsiębiorstw bezpłatnie przez pierwsze trzy miesiące. Platforma edukacyjna online oferuje porady innych przedsiębiorców, którzy dzielą się swoim doświadczeniem, pomagając małym firmom dostosować się do aktualnych, trudnych okoliczności.

Aplikacja będzie dostępna w Polsce i ośmiu innych krajach europejskich.

Startup vcita specjalizujący się w obszarze zarządzania relacjami z klientami (CRM), i Mastercard udostępnili Business Unusual („Biznes niezwykły”), kompleksowe rozwiązanie edukacyjno–zarządcze dla mikro- i małych firm, pozwalające im działać skuteczniej dzięki wykorzystaniu cyfrowych narzędzi.

Sprawdź także:

Platforma Business Unusual pomaga przedsiębiorcom efektywniej prowadzić działalność biznesową oferując im zestaw narzędzi z obszarów takich jak: 

  • zarządzanie relacjami z klientami
  • rozliczenia
  • e-fakturowanie
  • kalendarz on-line
  • e-mail marketing
  • portal edukacyjny

Zaprojektowane specjalnie dla mikro i małych firm rozwiązanie pomaga im zautomatyzować wiele zadań administracyjnych w jednej aplikacji.

Platforma Business Unusual wykorzysta szeroką europejską sieć partnerów Mastercard, którzy będą mogli oferować małym firmom swoje usługi, nie tylko w zakresie tradycyjnej bankowości. Przedsiębiorcy będą mogli korzystać z tej usługi bezpłatnie przez 3 miesiące od momentu rejestracji. Rozwiązanie to pomoże małym biznesom poradzić sobie z aktualnymi wyzwaniami, ale też odpowiada na ich długofalowe potrzeby biznesowe.

Dzięki Business Unusual właściciele małych firm będą mogli w większym stopniu cyfrowo prowadzić swój biznes. Ci, którzy robią to z powodzeniem, za pośrednictwem platformy podzielą się z innymi przedsiębiorcami nie tylko praktycznymi poradami, ale też własnym doświadczeniem, na które składają się dotychczasowe sukcesy, jak i porażki.

Aby w trudnych czasach izolacji społecznej opanować nowe umiejętności, przedsiębiorcy będą mogli korzystać z treści edukacyjnych odnoszących się do aktualnej sytuacji rynkowej. Dowiedzą się z nich m.in. jak przenieść swój biznes do sieci, pozostawać w kontakcie z klientami na odległość czy planować najbliższą przyszłość. W związku z tym, że nowa platforma jest zbudowana na systemie CRM, za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą od razu zastosować to, czego się nauczyli.

[źródło: informacja prasowa]